نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

تریلر جدید فیلم The King's Man به منشا سازمان جاسوسی کینگزمن می‌پردازد

شرکت فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم The King's Man منتشر کرده که در این تریلر شاهد منشا سازمان جاسوسی و مخفی کینگزمن هستیم.

ماه تیر امسال بود که شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی اولین تیزر تریلر قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) را منتشر کردند که در آن به دوران جنگ جهانی اول سفر کردیم و شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم اکشن و مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم The King’s Man (کینگز من) منتشر شده است. در دومین تریلر رسمی این فیلم اکشن شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم و درواقع در این تریلر بیشتر به منشا سازمان کینگزمن پرداخته می‌شود و در طول تریلر شاهد نمایش صحنه‌های اکشن فیلم نیز هستیم که درواقع از الگوی دو قسمت اصلی پیروی می‌کند، اما فیلم ظاهرا لحن جدی‌تر و تم تاریک‌تری را نسبت به دو فیلم اصلی مجموعه دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شخصیت رالف فاینز درواقع بنیانگذار کینگزمن است و شخصیت هری دکینسون نیز شاگرد او در فیلم خواهد بود که پیش از این در جنگ جهانی اول شرکت کرده بود. در طول تریلر توضیح داده می‌شود که سازمان کینگزمن درواقع اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌تر از دولت‌ها مأموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم The King's Man منتشر شده است که در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم پیش درآمد دنیای کینگزمن هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم The King

هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم The King’s Man برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده