نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳

نمایش دوران جنگ جهانی اول در اولین تیزر تریلر فیلم The King’s Man

کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی امروز در یک اقدام غافلگیر کننده اولین تیزر تریلر و پوستر رسمی فیلم The King’s Man را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر و پوستر رسمی فیلم The King’s Man (کینگز من) منتشر شده است. کمپانی فاکس قرن بیستم امروز اولین تیزر تریلر قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) را منتشر کرده که در این تریلر به دوران جنگ جهانی اول و اولین روزهای تاسیس سازمان جاسوسی کینگزمن سفر می‌کنیم. در طول تریلر با شخصیت تی. ای. لاورنس با بازی رالف فاینز، آشنا می‌شویم که وظیفه دارد تا کانرد جوان با بازی هری دکینسون، را آموزش دهد تا به مامور سطح بالای سازمان کینگزمن تبدیل شود. اتفاقات فیلم در دوران پس از جنگ جهانی اول جریان دارد که البته بخشی از اتفاقات فیلم نیز در این جنگ جریان خواهد داشت و همچنین در این فیلم قرار است به منشا سازمان اطلاعاتی بریتانیایی کینگزمن نیز پرداخته شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد که فیلم The King’s Man لحن جدی‌تر و تم تاریک‌تری را نسبت به دو فیلم اصلی مجموعه دارد، اما به‌نظر می‌رسد که اکشن فیلم‌های اصلی در فیلم پیش درآمد نیز حفظ شده باشد. علاوه بر تریلر، فاکس قرن بیستم اولین پوستر رسمی فیلم The King’s Man را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم The King’s Man

هری دکینسون، آرون تیلور-جانسون، جما آرترتون، رالف فاینز، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر، رابرت آرمایو و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم The King’s Man برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده