نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

کالواری هفتم به دنبال شروع جنگ در تریلر جدید سریال Watchmen است

شبکه HBO تریلر جدیدی از سریال Watchmen را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات این سریال مورد انتظار است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل اول سریال Watchmen (واچمن) منتشر شده است. این تریلر پیش از این در طول هفتاد و یکمین دوره جوایز امی یا همان امی 2019 منتشر شده بود، اما شاهد انتشار نسخه رسمی آن نبودیم. حال شبکه HBO این تریلر کوتاه و جدید را به‌صورت رسمی منتشر کرده که بیشتر تصاویر آن را در تریلرهای قبلی سریال واچمن مشاهده کرده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است. در این تریلر گروه کالواری هفتم ماموریت دارند تا جنگی را علیه قهرمانانی که ماسک بر صورت خود دارند، شروع کنند که در واقع تمرکز داستان فصل اول سریال Watchmen روی این اتفاقات است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این اولین تیزر تریلر سریال Watchmen در اردیبهشت امسال، تریلر کامیک کان سریال در ماه تیر امسال و تریلر رسمی و جدید آن در ماه گذشته منتشر شده بودند که هر سه تریلر را می‌توانید در زومجی تماشا کنید. دیمون لیندلوف، نویسنده و سازنده‌ سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، جین اسمارت، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش هفتگی فصل سریال Watchmen قرار است از روز یکشنبه، ۲۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۸ مهر ۱۳۹۸) از شبکه HBO آغاز شود. فصل اول این سریال که اقتباسی متفاوت و آزاد از کامیکی به همین نام اثر آلن مور است، در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده