نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

تریلر جدید انیمیشن فروزن 2 از یک ماجراجویی حماسی خبر می‌دهد

والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Frozen 2 را منتشر کرده که در این تریلر شاهد قدرت‌های جدید السا و ماجراجویی حماسی این قسمت هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) منتشر شده است. همانطور که اخیرا کمپانی والت دیزنی وعده داده بود، امروز و در حاشیه برنامه صبح بخیر آمریکا یا GMA، تریلر جدیدی از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) منتشر شده که در واقع دومین تریلر رسمی و در مجموع سومین تریلر این انیمیشن سینمایی و موزیکال است. در طول این تریلر شاهد اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این قسمت هستیم و همچنین سری به گذشته السا و آنا نیز می‌زنیم که ظاهرا نقشی کلیدی در داستان این قسمت دارد. در طول تریلر جدید انیمیشن Frozen 2 شاهد نمایش قدرت‌های جدید السا هستیم و همچنین آنا در تلاش است تا از خواهرش در برابر هر خطری دفاع کند و السا قرار است با یک تهدید بزرگ در این ماجراجویی خطرناک و بسیار حماسی مواجه شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Frozen 2، السا چرا با قدرت‌هایی جادویی متولد شده است؟ در انیمیشن فروزن 2 قرار است به ریشه قدرت السا پرداخته شود که این قدرت باعث تهدید پادشاهی او شده و حال السا به‌همراه آنا، کریستف، اولاف و اسون به یک ماجراجویی خطرناک و خاطره‌انگیز قدم خواهد گذاشت. در انیمیشن Frozen، السا ‌می‌ترسید که قدرتش برای جهان بیش از حد و خطرناک باشد و در انیمیشن Frozen 2، او باید امیدوار باشد که قدرتش برای نجات آن‌ها کافی باشد. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده داشته‌اند. 

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است. همچنین شما می‌توانید تیزر تریلر و اولین تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2 را نیز در زومجی تماشا کنید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده