نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

دنی تورنس در تریلر پایانی فیلم Doctor Sleep با گذشته خود مواجه می‌شود

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، امروز تریلر جدید فیلم Doctor Sleep منتشر شده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات دنباله فیلم The Shining است.

ماه خرداد امسال بود که کمپانی برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) را منتشر کرد. این فیلم ترسناک در واقع دنباله فیلم The Shining (درخشش) است که داستان فیلم Doctor Sleep روایتگر زندگی دنی تورنس، پسر جک تورنس است که اکنون نزدیک به ۴۰ سال سن دارد و هنوز هم تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در دوران کودکی خود، در هتلی که اتفاقات فیلم اول در آن جریان داشت، است. مدتی پیش نیز برادران وارنر با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که روز یکشنبه تریلر دوم و پایانی فیلم Doctor Sleep منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و پایانی فیلم دکتر اسلیپ منتشر شده است. در این تریلر شاهد نمایش تصاویر جدید از ارتباط دنی تورنس با این دختر هستیم و همچنین بیشتر با اعضای True Knot به رهبری رز د هت آشنا می‌شویم که علاوه بر اشاره به فیلم درخشش، در پایان تریلر دنی تورنس را در حال مواجه شدن با گذشته خود مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Doctor Sleep داستان دنی تورنس، پسر جک تورنس دنبال می‌کند که اکنون ۴۰ سال سن دارد، اما او هنوز تحت تاثیر اتفاقات وحشتناکی است که در دوران کودکی‌اش در هتل اورلوک و فیلم The Shining رخ داده بود. دنی که هنوز به‌شدت تحت تاثیر آسیب‌ها و اتفاقات دوران کودکی‌اش است، می‌تواند دوباره قدرت‌های دوران کودکی خود را به‌دست آورد. او با استفاده از همین قدرت‌ها ارتباطی روحی و روانی با دختری جوان برقرار می‌کند که قدرت مشابه او دارد و این دختر مورد هدف گروهی از اشخاص با توانایی‌های مشابه دنی تورنس با نام True Knot، قرار گرفته است. ایوان مک گرگور، ربکا فرگوسن، زان مک‌ کلارنون، کایلی کوران، کارل لامبلی، الکس اسو، امیلی آلین لیند، شلی دووال، جاسلین داناهیو، جیکوب ترمبلی، کلیف کرتیس و بروس گرینوود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Sleep حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Doctor Sleep برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مایک فلناگان، سازنده سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم دکتر اسلیپ را بر عهده داشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده