نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

نام رسمی فیلم جیمز باند 25 اعلام شد

سرانجام یونیورسال و MGM با انتشار تیزری از نام رسمی فیلم James Bond 25 با بازی دنیل کریگ رسما رونمایی کردند.

از ماه خرداد امسال بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) در جامائیکا آغاز شد و در ادامه در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا ادامه پیدا کرد که فیلم‌برداری این فیلم نیز بسیار پر حاشیه بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) تایید و اعلام شده است. سازندگان این فیلم اخیرا تیزری از فیلم Bond 25 (باند ۲۵) را منتشر و اعلام کردند که این قسمت قرار است با نام No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) اکران شود. در این تیزر کوتاه تنها شاهد حضور کوتاه دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند هستیم که مانند تیزرهای کلاسیک فیلم‌های 007 به سمت صفحه شلیک می‌کند و نام فیلم ظاهر می‌شود و این تیزر حاوی تصویر رسمی نیست. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده ملک خواهد بود.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده دارد


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده