نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

تریلر جدید بازی Blair Witch مکان‌های ترسناک آن را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی Blair Witch منتشر شده که می‌توان در آن لوکیشن‌های واقع‌گرایانه و نماهای ترسناک بازی را مشاهده کرد.

اگر از تنها راه رفتن در جنگل‌های انبوه و تاریک لذت می‌برید و از سایه‌های وهم‌آور درختان می‌ترسید، استودیو Bloober Team برای شما تریلر ترسناکی را تدارک دیده است. بازی جدید آن‌ها یعنی Blair Witch اثر ترسناکی است که به‌نظر می‌رسد پتانسیل‌های بالایی را در خود جای داده است.

تریلر با نمایی نه‌چندان ترسناک و آرام آغاز می‌شود و درختان انبوه و رودی پر آب را نشان می‌دهد. نور خورشید از بالای شاخه‌ها تابان است و مناظر زیبا و بی‌خطر به‌نظر می‌رسند؛ آنقدر بی‌خطر که اگر موسیقی شوم و دلهره‌آور تریلر نبود، صدای پرندگان و صدای جاری شدن آب از این مناظر یک بهشت آرام و زیبا خلق می‌کرد.

اما اوضاع قرار نیست تا همیشه اینگونه بماند و جنگل‌های سرسبز و پر نور اندک اندک به جنگل‌هایی تاریک و ترسناک تبدیل می‌شوند. نماهایی که در تریلر به‌نمایش در می‌آیند یک به یک ترسناک‌تر می‌شوند و این رویه آنقدر ادامه پیدا می‌کند که تماشاگر خودش را در جهنمی دلهره‌آور می‌یابد.

به سادگی می‌توان گفت بازی بلر ویچ در مواقعی که سعی نمی‌کند ترسناک باشد، مناظر بسیار زیبا و تماشایی‌ای را به ارمغان می‌آورد. جلوه‌های بصری بازی بسیار زیبا هستند و تیم سازنده توانسته به خوبی از پس شبیه‌سازی مناظر جنگلی برآید. شما می‌توانید تریلر ترسناک بازی را در ادامه مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نسخه‌ی 4K آن را از طریق یوتیوب تماشا کنید. بازی Blair Witch اقتباسی از یک فیلم ترسناک با همین نام است.

دانلود از آپارات

این نخستین بار نیست که می‌توانیم فضا و ویژگی‌های بازی Blair Witch را مشاهده کنیم. در روزهای اخیر تریلرهایی از گیم‌پلی بازی نیز منتشر شدند و ما را با ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی اول شخص بازی آشنا کردند. این بازی قرار است برای پلتفرم‌هایی نظیر پی سی و ایکس باکس وان راهی بازار شود و در تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهوریور ۱۳۹۸) در دسترس قرار گیرد. همچنین کسانی که از سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) استفاده می‌کنند می‌توانند این بازی را در همان روز عرضه‌اش به‌صورت رایگان تجربه کنند.

نظر شما درباره‌ی بازی ترسناک Blair Witch چیست؟ آیا به‌عنوان یکی از بازی‌های ترسناک موردانتظار روی این بازی حساب باز کرده‌اید؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده