نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

اولین تیزر تریلر سریال Looking for Alaska منتشر شد

شبکه هولو اولین تیزر تریلر سریال Looking for Alaska را منتشر کرده که در آن با شخصیت‌های سریال آشنا می‌شویم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Looking for Alaska (به دنبال آلاسکا) منتشر شده است. شبکه هولو (Hulu) اخیرا اولین تیزر تریلر این مینی سریال را منتشر کرده که در آن با چهار شخصیت اصلی داستان آشنا می‌شویم که بدون شک فضای تریلر شباهت زیادی به سری بازی Life is Strange دارد. نکته جالب این تیزر که حاوی تصاویر زیادی نیست و تمرکز آن روی معرفی شخصیت‌های سریال است، استفاده از آهنگ Crosses اثر خوزه گونزالز است که پیش از این شاهد استفاده از این آهنگ خاطره‌انگیز در بازی Life is Strange بوده‌ایم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Looking for Alaska داستان یک نوجوان به‌نام مایلز هالتر را دنبال می‌کند که برای به‌دست آوردن دیدگاهی عمیق‌تر برای یک دبیرستان شبانه روزی ثبت نام می‌کند. او عاشق دختری به‌نام آلاسکا یانگ می‌شود که پس از مرگ غیر منتظره آلاسکا، مایلز و دیگر دوستان صمیمی او به دنبال آن هستند تا از حقیقت مرگ او پرده بردارند. این مینی سریال اقتباسی از رمانی تحسین شده به همین نام اثر جان گرین است. کریستین فروست در نقش آلاسکا، چارلی پلامر در نقش مایلز، دنی لاو، جی لی، سوفیا واسیلویا، لاندری بندر، اوریا شلتون، جردن کانر، تیموتی سیمونز، ران سیفس جونز، ریچل متیوز و هنری زاگا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Looking for Alaska حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Looking for Alaska در ۸ قسمت تولیده شده و قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) از شبکه هولو منتشر شود. جاش شوارتز و استفنی سوج وظیفه ساخت این سریال درام را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده