نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Jack Ryan منتشر شد

شبکه آمازون اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Jack Ryan را منتشر کرده که در آن به آمریکای جنوبی سفر می‌کنیم.

ماه اردیبهشت گذشته بود که شبکه آمازون از تمدید سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) برای فصل دوم خبر داد. فصل اول این سریال در تابستان سال گذشته منتشر و با استقبال بینندگان آمازون پرایم مواجه شد و در یک اقدام جالب و بی سابقه در بهمن گذشته، آمازون سریال Jack Ryan (جک‌ رایان) را پیش از انتشار فصل دوم، برای فصل سوم نیز تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم این سریال منتشر شده است. در این تیزر تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Jack Ryan هستیم که اتفاقات آن در آمریکای جنوبی و کشور ونزوئلا جریان دارد، اما در پایان آمازون زمان انتشار فصل دوم این سریال را اعلام نکرد تا طرفداران زمان بیشتری را برای اعلام آن صبر کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan قرار است ادامه داستان جک رایان با بازی جان کرازینسکی، را که یک تحلیلگر سازمان CIA است، روایت کند که در مورد سلاح‌ها و نیروهای غیر قانونی که در جنگل ونزوئلا حضور دارند، تحقیق کند و به همین دلیل او به آمریکای جنوبی سفر می‌کند. همانطور که تحقیقات جک باعث جلب توجه‌ گسترده‌ای به او شده است، رئیس جمهور ونزوئلا دستور حمله را آغاز می‌کند. به رهبری جک رایان و همکارانش در یک ماموریت جهانی با حضور ایالات متحده، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا، این عملیات در حال انجام است تا کسانی که قصد سرنگونی رئیس جمهور را دارند، از بین بروند و همچنین کشور در آستانه یک هرج و مرج بزرگ به یک کشور با ثبات تبدیل شود. علاوه بر تریلر، آمازون اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال Jack Ryan را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل دوم سریال Jack Ryan

جان کرازینسکی، وندل پیرس، نومی راپاس، جوان ادپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا، فرانسیسکو دنیس، مایکل کلی و جان هوگناکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، کارلتون کیوس و گراهام رولند وظیفه ساخت فصل دوم سریال جک رایان را نیز بر عهده داشته‌اند. فصل دوم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده