نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

کشتار نازی‌ها در تریلر زمان عرضه بازی Wolfenstein: Youngblood

در فاصله‌ای دو روزه تا عرضه‌ی رسمی Wolfenstein: Youngblood، دختران بی.جی.بلازکویچ در تریلر زمان عرضه‌ی این بازی نازی‌ها را به خاک و خون می‌کشند! با زومجی همراه باشید.

انتظار برای تجربه‌ی جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های ولفنشتاین (Wolfenstein) که Wolfenstein: Youngblood نام دارد، به‌آخرین مراحل خودش رسید؛ چرا که حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، در فاصله‌ای دو روزه تا انتشار اثر موردبحث، تریلر روز عرضه‌ی آن را داریم که در دسترس گیمرها قرار گرفته است.

در این تریلر جذاب، یک بار دیگر محتوای داستانی بازی به تماشاگرها گوشزد می‌شود؛ داستانی که ماجراهایش ۱۹ سال پس از اتفاقات بازی Wolfenstein II: The New Colossus جریان دارند. سوف و جسی، دختران بی.جی.بلازکویچ باید به‌دل شهر پاریس که نازی‌ها آن را تصرف کرده‌اند وارد شوند و پدر خود را در جریان یک بازی سراسر اکشن که حالا گیمرها می‌توانند آن را به‌صورت دونفره تجربه کنند، فراری بدهند.

بازی Wolfenstein: Youngblood، جدیدترین ساخته‌ی استودیو ماشین گیمز در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) در دسترس دارندگان ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قرار خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر هیجان‌انگیز جلب می‌کنیم.

دانلود از اپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده