نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶

تریلر جدید بازی PUBG داستان اولین ساکن نقشه Erangel را روایت می‌کند

درحالی که دو روز تا آغاز فصل چهارم PUBG باقی مانده، تریلری از این بازی منتشر شده که داستان اولین ساکن نقشه‌ی Erangel را به‌تصویر می‌کشد.

از بازی Player Unknown’s Battlegrounds می‌توانیم به‌عنوان یکی از بزرگان ژانر بتل رویال نام ببریم که همراه با بازی Fortnite توانست سبک نام‌برده را به‌یکی از پرتکرارترین و موردبحث‌ترین و جریان‌سازترین موضوعات صنعت بازی تبدیل کند. سازندگان این مدل از بازی‌ها که داستان در آن‌ها اهمیت چندانی ندارد و صرفا دوام آوردن تا آخرین لحظه از مبارزات هدف اصلی بازی است، مدتی می‌شود که به‌فکر ایجاد کردن یک بنیان داستانی محکم برای آثار خود هستند و پس از بازی فورتنایت که در آغاز هر فصل از ماجراهایش یک تریلر داستانی منتشر می‌کند، حالا نوبت پابجی (PUBG) رسیده است؛ چرا که در جریان آخرین اخبار بازی و پیرو شروع شدن تازه‌ترین فصل از ماجراهای بازی، سازندگان اثر مذکور یعنی تیم پابجی کورپ (PUBG Corp) یک تریلر داستانی را برای بازی محبوب‌ خود منتشر کرده‌اند.

Player Unknown’s Battlegrounds

در جریان این تریلر، یک پسربچه را می‌بینیم که در سال ۱۹۶۵، طی یک حمله‌ی نظامی توسط نیرویی ناشناس خانه و سرزمینش روی سر او ویران می‌شوند. این پسر که حالا تنها بازمانده‌ی نقشه‌ی Erangel است، بعدها به‌یک مبارز قدرتمند تبدیل می‌شود و درپایان، تمامی جنگ‌ها و مبارزات دنیای PUBG را برپا می‌کند!

پیش از این هم چنین تریلرهایی را در بازی فورتنایت دیده بودیم که با تعریف کردن یک ماجرای کوتاه، دنیای خود را برای بازیکنان بیشتر از قبل ترسیم و یک بنیان داستانی را برای خود ایجاد می‌کردند. حالا هم که سازندگان بازی پابجی این تریلر را منتشر کرده‌اند و صدالبته، حالا که می‌دانیم کمپانی پابجی‌کورپ سراغ خالق به‌شدت بااستعداد و تحسین‌شده‌ی مجموعه‌ی Dead Space یعنی گلن اسکافیلد رفته و قرار است یک بازی کاملا داستانی در دنیای این سری ساخته و روایت شود، احتمالا با شروع هر فصل از بازی پابجی شاهد روایت و موشکافی داستان‌هایی جدید از این بازی و عمق بخشیدن به‌دنیای آن توسط سازندگانش باشیم تا در زمان انتشار اثر داستان‌محور این بازی، یک دنیای کامل و عمیق شکل گرفته باشد.

بازی Player Unknown’s Battlegrounds را همین الان می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و گوشی‌های هوشمند تجربه کنید. فصل چهارم از رقابت‌های پابجی در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد) آغاز خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده