نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴

اولین تیزر تریلر فیلم The Hunt منتشر شد

کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس اولین تیزر تریلر فیلم The Hunt را منتشر کرده‌اند که دیمون لیندلوف وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم The Hunt (شکار) منتشر شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) اخیرا اولین تریلر رسمی این فیلم ترسناک را منتشر کرده‌اند که در واقع مثل یک تبلیغ تلویزیونی است. این تریلر در واقع نشان می‌دهد که ورزش جدیدی معرفی شده که شرکت‌کنندگان در این ورزش گروهی قرار است به شکار انسان‌ها بپردازند و اتفاقات فیلم نیز در مورد افراد در حال شکار و گروهی که به دنبال شکار آن‌ها هستند، خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که این اتفاقات در یک املاک خصوصی جریان دارد که احتمالا تحت نظر دولت نیز اداره می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، یونیورسال اولین پوستر فیلم The Hunt را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم The Hunt

همچنین خلاصه داستان فیلم The Hunt نیز منتشر شده که طبق آن:

۱۲ غریبه در یک مکان پاکسازی شده جنگلی بیدار می‌شوند. آن‌ها نمی‌دانند که کجا هستند یا چگونه به‌ این مکان آورده شده‌اند. آن‌ها نمی‌دانند که برای یک هدف خاص و مشخص که شکار باشد، انتخاب شده‌اند. در حاشیه این تئوری توطئه، گروهی از نخبگان در سراسر جهان در خانه بزرگی به دور هم جمع شده‌اند تا انسان‌ها را شکار کنند، اما این برنامه در خطر نابودی است؛ چون یکی از افرادی که برای شکار گذاشته شده و کریستال نام دارد، بازی را بهتر از شکارچیان بلد است. برتری اکنون با کریستال است و او یکی یکی قاتل‌ها را شکار می‌کند که در مرکز آن زن مرموزی قرار دارد.

فیلم The Hunt برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. دیمون لیندلوف و نیک کیوز، نویسندگان و سازندگان سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunt را بر عهده داشته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهده ریگ زوبل، کارگران فیلم Z for Zachariah، بوده است. بتی گیلپین، هیلاری سوانک، جاستین هارتلی، اما رابرتس، ایمی مدیگان و گلن هاوتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Hunt حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده