نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴

تریلر معرفی بازی MythBusters: The Game با حضور احتمالی والتر وایت

برای علاقه‌مندان به مستند MythBusters خبر‌های خوبی داریم. به‌زودی قرار است یک بازی ویدیویی با اقتباس از آن منتشر شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اگر مخاطب تلویزیون و علاقه‌مند به مستند‌های آن باشید، به احتمال خیلی زیاد یک بار هم شده نام MythBusters را شنیده‌اید؛ برنامه‌ای تلویزیونی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ روی آنتن رفت و به دلیل محتوایی که ارائه داد، توانست مخاطبان زیادی را برای خود جذب کند. این مستند که توسط دو طراح جلوه‌های ویژه هالیوودی اجرا می‌شود، قرار است معماهای مختلف فیزیک را از طریق راه‌های علمی و ساده حل کند؛ اما در عین حال نباید آن را یک برنامه‌ی خسته‌کننده دانست؛ چراکه قابل پیش‌بینی است کارهایی که این دو نفر انجام می‌دهند به واسطه حرفه آنها، علاوه بر بار علمی، برای بینندگان این برنامه بسیار جذاب خواهد بود و جنبه سرگرمی نیز دارد. همین امر هم باعث شده است عموم مردم از دیدن آن لذت ببرند. حال تصور کنید تمام صحنه‌ها و کارهایی را که در این سال‌ها از قاب تلویزیون دیدید، می‌توانید بازی کنید.

در تازه‌ترین اخبار بازی، تریلری منتشر شده است که در آن اطلاعاتی حاکی از ساخت یک بازی ویدیویی از این مستند جذاب به گوش می‌رسد. این نمایش کوتاه برای مخاطبان اصیل این مستند بسیار خاطره‌انگیز است؛ چراکه حس و حال آن مجموعه را زنده می‌کند.

از همه این تعاریف که بگذریم می‌رسیم به جذاب‌ترین و در عین حال مبهم‌ترین بخش این تریلر؛ آن هم چیزی نیست جز شخصیت اصلی بازی. به دلیل شباهت بسیار زیاد آن با والتر وایت، کاراکتر اصلی سریال Breaking Bad و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی، حرف و حدیث‌های زیادی در مورد محتمل بودن ایفای نقش برایان کرانستون در این بازی به گوش می‌رسد. با اینکه هنوز هیچ عکس‌العملی از جانب عوامل بازی MythBusters: The Game نشان داده نشده است، اما با توجه به تریلر و طرز رفتار شخصیت بازی، می‌توان امیدوار بود به زودی شاهد ورود معلم شیمی دوست‌داشتنی به صنعت بازی نیز باشیم.

این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی برای پی سی عرضه شود. در ادامه می‌توانید تریلر عجیب و تازه منتشر شده بازی را ببینید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده