// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

به مناسبت ۱۰ سالگی Breaking Bad؛ داستان امپراطوری هایزنبرگ

به مناسبت ده ساله شدن یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های تاریخ، در یک آیتم ویدیویی به خصوص، سری به دنیای مجذوب‌کننده و عظیم پادشاه والتر وایت می‌زنیم.

Breaking Bad، فارغ از دنیاسازی باورپذیر و قصه‌گویی فوق‌العاده‌ای که داشت، به خاطر تصویر کردن شخصیت اصلی و بی‌نظیرش به دل ما مخاطبان نشست و خیلی‌ها را دیوانه‌ی خودش کرد. شخصیت فوق‌العاده‌ای که می‌شد تک‌تک تغییراتش را دید و چگونگی حرکت عجیب اما آرام و حساب‌شده‌اش در طول سریال برای تغییر پیدا کردن را درک کرد. حالا، ۱۱ روز پس از تولد یکی از شاهکارهای مدیوم تلویزیون، می‌توانید آیتم ویژه و ویدیویی زومجی برای توصیف احساسات‌مان با سریال Breaking Bad را تماشا کنید. آیتمی که نخستین بار چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته و به عنوان ویدیوی آغازین اپیزود بیست و دوم برنامه‌ی سینمایی زومجی یعنی «فریم»، تقدیم نگاه‌های محترم‌تان شد و در آن، به همین شخصیت بزرگ، به همین معلم شیمی با بازی مثال‌زدنی برایان کرانستون یا بهتر بگویم، به هایزنبرگ می‌پردازیم. ویدیویی جذاب برای دوست‌داران این سریال محترم و این اثر دوست‌داشتنی، که همین حالا می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

همان‌گونه که پیش‌تر نیز گفتم، این آیتم ویدیویی نخستین بار هفته‌ی گذشته، تقدیم شما مخاطبان عزیز و تماشاگران همیشگی «فریم» شده است. «فریم»، برنامه‌ی اختصاصی زومجی برای بررسی زوایای گوناگون جهان سینما و تلویزیون که چهارشنبه شب‌ها منتشر می‌شود، مخصوص کسانی است که همیشه دل‌شان می‌خواهد در دنیای روایت‌های تصویری و سینمایی، غوطه‌ور شوند و فرو بروند. آن‌هایی که برای هنر هفتم ارزش قائلند و می‌خواهند هم فیلم‌هایی فوق‌العاده را بشناسند، هم نقد آثار روز را بشنوند و هم به اطلاعات سینمایی‌شان بیافزایند و از همه‌ی این‌ها مهم‌تر، لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده