نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

انیمه سریالی Akira تایید شد؛ تایید ریمستر 4K انیمه آکیرا

اخیرا ساخت انیمه سریالی Akira و ریمستر 4K انیمه آکیرا تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، منتظر انیمه جدید کاتسوهیرو اوتومو نیز باشید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهای جدیدی برای علاقه‌مندان به انیمه Akira (آکیرا) منتشر شده است. در حاشیه Anime Expo امسال (انیمه اکسپو) که در لس آنجلس در حال برگزاری است، کاتسوهیرو اوتومو، خالق این مجموعه گفت که انیمه سریالی جدیدی براساس مانگا آکیرا در دست ساخت است. اگرچه انیمه Akira در سال ۱۹۸۸ منتشر شده بود و از آن‌ به‌عنوان یکی از تحسین شده‌ترین اثرهای تاریخ سینما یاد می‌شود، اما این انیمه در واقع نسخه کوتاه‌تر داستان مانگای آن بود و حال در سریال Akira می‌توان بخش بیشتری از داستان مانگای آن را پوشش داد. مانگای آکیرا دارای شخصیت‌های مختلف با داستان‌های مناسب و بسیار غنی است که تمرکز بیشتر و دقیق‌تری روی موضوعات سیاسی، اجتماعی، جنبه شخصی شخصیت‌ها و غیره دارد که در آن شاهد یک مبارزه در آینده و در شهر نئو-توکیو هستیم. انیمه جدید آکیرا قرار است اقتباس وفادارتر و کامل‌تری از مانگای آن باشد.

علاوه بر این، اوتومو اعلام کرد که ریمستر 4K انیمه Akira نیز در دست ساخت است. این ریمستر توسط استودیوی Sunrise (سانرایز) که بخش تولید انیمیشن کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) است ساخته می‌شود و انتظار می‌رود که ریمستر 4K انیمه آکیرا در بهار سال ۲۰۲۰ در ژاپن منتشر شود. با این حال، هنوز زمانی برای انتشار نسخه غربی این ریمستر اعلام نشده و تنها یک تیزر از ریمستر 4K انیمه Akira منتشر شده که این تیزر کوتاه حاوی تصاویر زیادی نیست و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچین پروژه بزرگ بعدی اوتومو نیز مشخص شد. اوتومو تایید کرد که انیمه Orbital Era قرار است پروژه بزرگ بعدی او باشد که با همکاری Sunrise در دست ساخت است. طبق خلاصه داستانی رسمی منتشر شده، اتفاقات انیمه Orbital Era در آینده نزدیک و در یک کلنی فضایی در حال ساخت جریان دارد که داستان ماجراجویی و اکشن برخی از پسران این محیط عجیب و غریب و جامعه‌ای را که در آن زندگی می‌کنند، دنبال خواهد کرد که این انیمه قرار است آینده‌ای واقعی از بشر را از طریق چشم انداز این پسران به تصویر بکشد. همچنین تیزری از انیمه Orbital Era نیز منتشر شده که حاوی اطلاعات زیادی نیست و شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Akira به‌کارگردانی تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، نیز در دست ساخت است که این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده