// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

تریلر جدید Warhammer: Chaosbane با محوریت داستان این بازی

به‌تازگی استودیو بیگ بن اینتراکتیو تریلر جدیدی از بازی Warhammer: Chaosbane منتشر کرده که بخش‌هایی از داستان این اثر را روایت می‌کند.

بازی Warhammer: Chaosbane نیز درست مانند سایر بازی‌هایی که از دنیای وارهمر اقتباس گرفته‌اند، تکیه بر یک اثر فانتزی با قدمت بیش از ۲۵ سال دارد که این امر به‌شدت به تولید خط داستانی این بازی کمک می‌کند. داستان اصلی این بازی که در سبک هک اند اسلش و با تاکید روی حالت Co-op ساخته شده، بر نبرد بین دو شخصیت Asavar Kul و Magnus the Pious در دنیای وارهمر تمرکز دارد. این داستان و در کل نبرد بین نیروهای تحت فرماندهی انسان‌ها و نیروهای Chaos، باعث خلق فرصتی مناسب برای ساخت این بازی شده است.

داستان بازی پس از پیروزی بزرگ مگنوس بر کال آغاز می‌شود؛ اگرچه نیروهای Chaos موقتا از صحنه‌ی نبرد دور شده‌اند و در حال تدارک و جمع کردن نیرو برای حمله‌ی مجدد و انتقام‌گیری هستند. در این بازی شما در نقش یکی از چهار قهرمان معروف قاره‌ی کهن دنیای وارهمر وارد میدان نبرد می‌شوید و با ملحق شدن به سایرین برای آزادی این قاره از نیروهای بحران تلاش می‌کنید. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو بیگ بن اینتراکتیو و گیمز ورک شاپ تریلری جدید از بازی Warhammer: Chaosbane منتشر کرده‌اند که در زیر قابل مشاهده است:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی نیز خواندید، در این بازی شما شاهد حضور بسیار گسترده و متنوع هیولاها و موجودات بزرگ و کوچکی هستید که همگی به مهیج‌تر شدن بازی کمک می‌کنند. همچنین شما در نقش بازیکن دارای مهارت‌های بسیاری هستید که باید از آن‌ها برای عقب راندن نیروهای دشمن استفاده کنید. اگر نیز نیروهای خود را کافی نمی‌بینید، می‌توانید از دوستان خود برای ورود به بازی درخواست کمک کنید. بازی Warhammer: Chaosbane به‌خوبی برای حالت همکاری چندنفره یا Co-op ساخته شده و شما می‌توانید سه نفر از دوستان خود را در نقش سه قهرمان دیگر دنیای وارهمر، وارد بازی کنید و به‌صورت چندنفره‌ی حضوری یا آفلاین (Local) و آنلاین از بازی لذت ببرید. پس از پایان بخش داستانی نیز می‌توانید با ورود به حالت End Game قدرت‌ها و مهارت‌های خود را محک بزنید.

حالت Boss Rush به شما این امکان را می‌دهد تا باس‌هایی را که پیش‌تر شکست داده‌اید مجددا زنده سازید و برای دریافت لوت بیشتر با‌ آن‌ها مبارزه کنید. حالت Expedition نیز به‌صورت تصادفی یا رندوم یک نقشه را برای شما انتخاب می‌کند تا در آن به ماجراجویی بپردازید. در این نقشه‌ها آیتم‌هایی یافت می‌شود که برای ارتقای کلاس و مهارت‌های شما مفید هستند. حالت Relic Hunt نیز دشواری‌های متعددی را به نقشه‌های بازی اضافه می‌کند تا بتوانید توانایی‌های خود را محک بزنید. بازی Warhammer: Chaosbane قرار است در تاریخ ۴ ماه ژوئن (۱۴ خرداد ماه) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. کسانی نیز که نسخه‌ی Digital Deluxe یا Magnus Edition این بازی را سفارش دهند می‌توانند ۵ روز زودتر وارد بازی شوند.

total war warhammer

همان‌طور که شاید مطلع باشید، تاکنون بازی‌های بسیاری از روی دنیای بزرگ وارهمر ساخته شده و به‌نوعی مجموعه‌هایی مانند وارکرفت نیز از روی این فانتزی الهام‌گیری شده‌اند. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ساخته شده از روی دنیای وارهمر، سه‌ گانه Total War: Warhammer است که تاکنون نسخه‌ی اول و دوم آن منتشر شده است.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده