// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ویدیوی جدید Warhammer: Chaosbane طراحی هیولاها را نشان می‌دهد

به تازگی استودیو اکو سافتور ویدیویی منتشر کرده که برخی از مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Warhammer: Chaosbane را نشان می‌دهد.

سرتاسر دنیای وارهمر را هیولاها و موجودات بزرگ و کوچکی فرا گرفته‌اند که هم می‌توانند دوست شما باشند و هم دشمنان درنده‌ای که می‌توانند شما را نابود کنند. بازی Warhammer: Chaosbane به‌عنوان یکی از بازی‌هایی که از فانتزی وارهمر برای ساخت استفاده کرده، شما را در محیطی قرار می‌دهد که در آن بیش از ۷۰ نوع هیولا و موجود متفاوت وجود دارد. این بازی توسط توسط استودیو اکو سافتور و بیگ بن اینتراکتیو در حال ساخت و توسعه است که حق امتیاز وارهمر را نیز از استودیو گیمز ورک شاپ اخذ کرده است.

حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این دو استودیو ویدیویی از پشت صحنه‌ی ساخت بازی منتشر کرده‌اند که برخی از مراحل طراحی هیولاهای این اثر فانتزی را به نمایش می‌گذارد. بازی Warhammer: Chaosbane یک اثر در سبک اکشن نقش آفرینی است که با حال و هوای بازی Diablo 3 در حال ساخت است. در این بازی شما در یکی از چهار کلاس قهرمانی موجود ظاهر خواهید شد و برای رسیدن به نقاط مشخصی از دنیای وارهمر، باید با هیولاها دست و پنجه نرم کنید و اصطلاحا با هک اند اسلش کردن آن‌ها، راه را برای رسیدن به هدف خود باز کنید. یکی از نیازهای این دست بازی‌های وجود تنوع بالا در نیروهای دشمن است که به لطف دنیای بسیار بزرگ وارهمر، در این بازی شاهد آن هستیم.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، تیم توسعه‌ی بازی به‌صورت جدی در حال طراحی و ساخت هیولاهای متفاوت این بازی هستند. اقتباس از هیولاهای مختلف از دنیای Warhammer و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای که دارای قابلیت‌های متناسب با ظاهر و توان‌شان باشند، مساله‌ای است که استودیو Bigben Interactive و استودیو Eko Software خط‌مشی خود قرار داده‌اند. طراحی این موجودات باید طوری باشد که در عین حالی که قدرت شما را برای مبارزه به چالش می‌کشند، به فانتزی وارهمر نیز وفادار باقی بمانند. همکاری و تطابق بین هنر و طراحی مساله‌ای است که ظاهر این دو استودیو از عهده‌ی آن خوب برآمده‌اند.

اگرچه تنوع موجودات در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما همه‌ی مساله‌ نیز نیست. توسعه‌دهندگان بازی قول داده‌اند که شاهد بیش از ۱۸۰ مهارت مختلف برای چهار کلاس بازی باشیم و همچنین حضور بیش از ۷۰ موجود متفاوت در نقش نیروهای دشمن نیز تایید شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی نیز امکان تجربه‌ی آن در حالت همکاری چندنفره یا Co-Op است. بازی Warhammer: Chaosbane قرار است در تاریخ ۴ ماه ژوئن (۱۴ خرداد ماه) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

warhammer

همان‌طور که شاید مطلع باشید، تاکنون بازی‌های بسیاری از روی دنیای بزرگ وارهمر ساخته شده و به‌نوعی مجموعه‌هایی مانند وارکرفت نیز از روی این فانتزی الهام‌گیری شده‌اند. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ساخته شده از روی دنیای وارهمر، سه‌ گانه Total War: Warhammer است که تاکنون نسخه‌ی اول و دوم آن منتشر شده است.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده