نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

جاری شدن اشک کیت هرینگتون در تریلر مستند Game of Thrones: The Last Watch

شبکه HBO سرانجام اولین تریلر رسمی مستند Game of Thrones: The Last Watch را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر احساسی بسیاری هستیم.

بامداد روز گذشته قسمت پنجم فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با نام The Bells (زنگ‌ها) از شبکه HBO به روی آنتن رفت که با نقدهای بسیار متفاوتی نیز مواجه شده است. این قسمت هم اکنون کمترین نمره را در بین تمامی قسمت‌های این مجموعه در وب‌سایت راتن تومیتوز دارد و تنها یک قسمت از فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت باقی مانده که بامداد دوشنبه هفته از شبکه HBO منتشر خواهد شد و روز گذشته نیز اولین تیزر آن منتشر شده بود. ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مستندی با محوریت پشت صحنه ساخت، فیلمبرداری و تولید این سریال با نام Game of Thrones: The Last Watch در دست ساخت است که پس از پایان سریال منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این مستند منتشر شده است.

اگرچه ممکن است از اتفاقات فصل پایانی سریال Game of Thrones و عملکرد دیوید بنیاف و دی بی وایس ناراضی باشید، اما مستند The Last Watch می‌تواند دید بهتر و جذاب‌تری از مراحل ساخت این سریال به خصوص فصل هشتم آن را ارائه دهد که در طول تریلر شاهد نماهای جذاب و جالبی از پشت صحنه ساخت نبردهای فصل هشتم و خلق جلوه‌های ویژه سریال هستیم. علاوه بر این، این تریلر حاوی تصاویری از آخرین روزهای بازیگران سریال مثل امیلیا کلارک نیز است که بدون شک صحنه‌های احساسی برای طرفداران می‌تواند باشد. در ابتدای این تریلر شاهد جاری شدن اشک کیت هرینگتون نیز هستیم که نشان می‌دهد اعضای سریال طی این سال‌ها مثل یک خانواده در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند و احتمالا باید منتظر نمایش چنین تصاویری در طول مستند نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

قسمت ششم و پایانی سریال Game of Thrones بامداد روز دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO منتشر خواهد شد و پس از آن، مستند Game of Thrones: The Last Watch در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۹ (بامداد روز دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۸) که یک هفته پس از انتشار قسمت پایانی سریال خواهد بود، از شبکه HBO به روی آنتن خواهد رفت. مدت زمان مستند The Last Watch نیز ۲ ساعت اعلام شده است. جینی فینلی کارگردانی مستند Game of Thrones را بر عهده داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده