نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

مستندی در مورد نحوه ساخت آخرین فصل Game of Thrones در دست تولید است

مستند The Last Watch با نگاهی به مراحل تولید فصل هشتم Game of Thrones از HBO پخش خواهد شد.

زمان زیادی تا آغاز هشتمین و آخرین فصل از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) باقی نمانده است و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت اچ‌بی‌او (HBO) در حال تدارک مستندی در مورد نحوه تولید این فصل از سریال محبوب خود است.

مستند Game of Thrones: The Last Watch دو ساعت زمان خواهد داشت و قرار است روز ۲۶ مه ۲۰۱۹ (۵ خرداد ۱۳۹۸) یعنی یک هفته بعد از پخش آخرین قسمت سریال نمایش داده شود. سازندگان مستند، آن را شرح حالی بر نحوه ساخت پیچیده‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین فصل سریال بازی تاج و تخت نامیده‌اند و قرار است به کمک آن از درون دنیای پُر از خون و گِل و لای این سریال به سراغ سختی‌ها و موفقیت‌هایی برویم که تولیدکنندگان آن در راه خلق دنیای فانتزی وستروس پشت سر گذاشتند و توانستند در استودیوهای مدرن و همین‌طور مناطقی واقع در ایرلند شمالی آن را تهیه کنند.

اچ بی او ترجیح می‌دهد مخاطبان به مستند بازی تاج و تخت به‌عنوان چیزی فراتر از یک مستند ساده در مورد نحوه تولید سریال نگاه کنند و آن را یک اثر عظیم در نظر بگیرند که لحظاتی شاد و مفرح و در عین حال سخت و دردناک خواهد داشت و می‌خواهد همه زوایای تلخ و شیرین ساخت یک فصل از بازی تاج و تخت را نمایش دهد؛ از انتظارات عظیم طرفداران که کار را برای سازندگان سریال از همیشه سخت‌تر کرد تا شرایط آب و هوایی نامساعد و کمبود وقت در بعضی دوره‌ها که باعث می‌شد سختی‌های کار چند برابر شود.

جینی فینلی کارگردانی The Last Watch را برعهده دارد، کسی که پیش از این او را با کارگردانی مستندهایی چون Orion: The Man Who Would be King، Seahorse و Pantomime شناخته‌ایم. البته خالقان بازی تاج و تخت یعنی دیوید بنیاف و دی بی وایس هم درکنار برنادت کالفیلد به فینلی در تولید مستند کمک می‌کنند. تهیه‌کنندگان مستند هم علاوه‌بر فینلی، ریچل هوپر و مارتین ماهان خواهند بود و مستند ازطریق HBO GO، HBO Now، HBO و HBO on Demand پخش می‌شود.

هرچند این فصل از بازی تاج و تخت آخرین قسمت از سریال برگرفته از داستان‌های «نغمه یخ و آتش» اثر جرج آر آر مارتین خواهد بود، ولی سریال پیش‌درآمدی هم از این مجموعه در دست تولید است که به‌تازگی تعدادی از بازیگران آن معرفی شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده