نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

تریلر بازی A Plague Tale: Innocence ذات دیوصفت انسان‌ها را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلر بازی A Plague Tale: Innocence با نام «هیولاها» دو تن از شخصیت‌های منفی انسانی بازی را نشان می‌دهد که از هر هیولایی پلیدتر هستند!

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، کمتر از یک هفته تا انتشار ساخته‌ی موردانتظار Asobo Studio و فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) یعنی بازی A Plague Tale: Innocence فاصله داریم. سازندگان بازی برای اینکه عطش انتظار طرفداران را بیشتر کنند، ویدئوهای مختلفی را از بازی منتشر می‌کنند و در جدیدترین ویدئو به نمایش رذالت درونی شخصیت‌های منفی داخل بازی پرداخته‌اند. جدیدترین تریلر بازی به بخش‌های تازه‌ای از ماجرای شخصیت‌های اصلی بازی به نام‌های Amicia و Hugo می‌پردازد و داستان آن‌ها در دنیای آخرالزمانی بازی را روایت می‌کند.

ویدئوی جدید این بازی که با عنوان «هیولاها» شناخته می‌شود سعی دارد تا وجهه‌ای دیگر از دنیای تاریک بازی را به تصویر بکشد. اگرچه داستان بازی درباره‌ی بیماری طاعون و سیلی از موش‌های نابودگر است که انسان‌ها را در خطر نابودی قرار داده‌اند؛ اما این تریلر نشان می‌دهد گاهی آدم‌های دو گوش و دو چشم ذاتی به مراتب خطرناک‌تر و تاریک‌تر از هرگونه بلا و مریضی دارند. این تریلر به صورت خلاصه بخش‌هایی از رویارویی کارکترهای بازی با سربازان ارتش انگلستان و نیروهای Inquisition را نشان می‌دهد.

نیروهای Inquisition در واقع دو رهبر بزرگ دارند و از این دو تن پیروی می‌کنند. ویدئوی «هیولاها» قصد دارد به صورت خلاصه آن‌ها را معرفی کند. نخستین فرد ویتالیس نام دارد که رهبر کلیه‌ی نیروهای Inquisition است و فرد دوم یعنی لرد نیکولاس مسئولیت فرماندهی سربازان و تعقیب شخصیت‌های اصلی بازی یعنی هیوگو و آمیشیا را بر عهده دارد. لرد نیکولاس قرار است رقیب انسانی‌ای باشد که دو شخصیت اصلی بازی قرار است در طول داستان با وی روبه‌رو شوند و نقش همان رقیب انسانی‌ای را بازی می‌کند که از هرگونه مریضی و هیولایی مرگبارتر و خبیث‌تر است. در جریان گیم‌پلی بازی احتمالا زمانی که موش‌ها و چالش‌های مربوط به آن‌ها سر راه بازیکنان نیستند، این لرد نیکولاس و نیروهایش هستند که وظیفه‌ی چالش‌آفرینی را برعهده خواهند داشت تا گیم‌پلی بازی از تنوع نیفتد.

شما می‌توانید در ادامه تریلر «هیولاها» را مشاهده کنید. بازی A Plague Tale: Innocence قرار است تا در تاریخ چهاردهم ماه مه سال جاری (۲۴ اردیبهشت ماه ۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راهی بازارهای جهانی شود.

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره جدیدترین تریلر از بازی A Plague Tale: Innocence چیست؟ آیا قصد خرید این بازی را دارید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده