// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر گیم پلی جدید A Plague Tale: Innocence با محوریت داستان بازی و سیستم کرفتینگ

استودیو فوکوس هوم اینتراکتیو به‌تازگی تریلری جدید از گیم پلی بازی A Plague Tale: Innocence منتشر کرده است.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی A Plague Tale: Innocence در ۱۴ ماه مه (۲۴ اردیبهشت ماه)، تریلرها و جزییات جدیدی نیز از این بازی منتشر می‌شود. بازی A Plague Tale: Innocence توسط آسوبو استودیو توسعه داده شده و توسط شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو نیز در تاریخ ذکر شده به بازار عرضه خواهد شد.

پیش‌تر اطلاعات دیگری نیز از بازی منتشر شده بود که نشان می‌داد بازیکن در نقش شخصیت اصلی بازی از چه وسایلی می‌تواند استفاده کند؛ به‌عنوان مثال برای دفع حمله‌ی موش‌های خون‌خوار که در تریلر نیز می‌توانید حضور آن‌ها را مشاهده کنید. یکی از این وسایل که بسیار نیز به کار می‌آید، آتش یا مشعل است که به واسطه‌ی آن می‌توانید موش‌ها را از خود دور کنید. در غیر این‌صورت شما چیزی جز یک ناهار خوشمزه برای این موش‌های بزرگ نیستید. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، در تریلری که به‌تازگی از این بازی منتشر شده نیز می‌توان با بخش‌های دیگری از گیم‌پلی و داستان این اثر تاریک و سرد آشنا شد.

دانلود ویدیو از آپارات

در این تریلر که در بالا مشاهده می‌کنید، دو شخصیت Amicia و Hugo را می‌بینیم که از خانه‌ی خود آواره شده‌اند و برای رسیدن به هدف و مقصد نهایی خود، باید با خطرات زیادی از جمله حملات موش‌های گرسنه دست و پنجه نرم کنند و همه‌جوره خود را برای این سفر پرخطر آماده سازند. آن‌ها دیگر دوران کودکی خود را پشت سر گذاشته‌اند و تنها تصویری از آن را به خاطر دارند و حال باید با واقعیت‌ها کنار بیایند و خود را در دنیایی پر از خطر و تهدید حفظ کنند. رنج بردن برادر کوچک Amicia از یک بیماری ناشناخته نیز بر سختی‌های آنان می‌افزاید و این مسئولیت اضافه را بر دوش Amicia ایجاد می‌کند که از برادر کوچک‌تر خود مراقبت کند و نقش خواهر بزرگ و شجاع را ایفا کند. سالم نگه داشتن Hugo برای خواهرش در این دنیای پر از سختی، مشقت‌های تازه‌ای را برای این دو نفر رقم می‌زند.

علاوه بر موارد گفته شده که در تریلر نیز قابل مشاهده است، این ویدیو نگاه کوچکی نیز می‌اندازد به سیستم شیمی و کرفتینگ بازی که نقشی بسیار مهم در گیم‌پلی آن و ساخت وسایل دارد. این سیستم و در کل کرفت کردن در این بازی به شما کمک می‌کند که نه‌تنها در مقابل دشمنان خود مقاومت کنید، بلکه در مواقع دیگری نیز که به وسیله‌ای نیاز داشتید، بتوانید آن را برای خود بسازید. بازی A Plague Tale: Innocence، محصول شرکت Asobo Studios، قرار است در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان توسط شرکت Focus Home Interactive منتشر شود. پیش‌تر در زومجی تریلر دیگری از بازی را با محوریت مخفی‌کاری و استفاده از موش‌ها مشاهده کرده بودید.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده