// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۹

تریلر سینماتیک جدید بازی Days Gone در State Of Play منتشر شد

سونی در بخشی از قسمت اول برنامه‌ی ویدیویی State of Play، تریلر سینماتیک تازه‌ای از نزدیک‌ترین بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی Days Gone را تحویل طرفدارانش داد. همراه زومجی باشید.

با توجه به فاصله‌ی کوتاه و یک‌ماهه‌ی باقی‌مانده تا عرضه‌ی بازی Days Gone اثر Bend Studio به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی، دیگر دائما می‌توان منتظر از راه رسیدن تریلرها و اخبار کوچک‌وبزرگ مرتبط با آن در روزهای اخیر بود. به تازگی نیز سازندگان اثر، تریلر سینماتیکی از آن منتشر کرده‌اند که با تمرکز روی شخصیت‌ها و داستان اصلی بازی پیش می‌رود و حس‌وحال کلی آن را به یاد مخاطبان می‌آورد؛ محصولی پسا-آخرالزمانی که زامبی‌هایش بیشتر، سریع‌تر و پر سروصداتر از اکثر زامبی‌هایی هستند که در سال‌های اخیر و لابه‌لای پروژه‌های گوناگون دنیای هنر هشتم دیده شده‌اند. البته از آن‌جایی که بعد از داده شدن لفظ Walker به زامبی‌ها در کامیک‌های فوق‌العاده‌ی «مردگان متحرک» (The Walking Dead) توسط رابرت کرکمن دیگر همه تصمیم گرفتند روی زامبی‌های دنیای‌شان اسمی به خصوص بگذارند (!)، در Days Gone هم تک‌تک بازماندگان، این آدم‌های آدم‌خوار را Freaker صدا خواهند زد.

دانلود ویدیو از آپارات

جمعه، ۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ شمسی، روزی است که PS4دارها می‌توانند سراغ Days Gone را بگیرند و دنیایی بزرگ را با موتورهای شخصی‌سازی‌شده‌شان، زیر پا بگذارند. این که بازی در نهایت چه کیفیتی خواهد داشت، هنوز مشخص نیست، ولی فعلا که اکثر پیش‌نمایش‌های وب‌سایت‌های معتبر نظرات مثبتی نسبت به اولین بازی بزرگ ساخته‌شده توسط استودیوی Bend داشته‌اند و تریلرهای Days Gone هر بار، دوست‌داشتنی‌تر از قبل به نظر می‌آیند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده