نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲

اولین تیزر تریلر انیمیشن فروزن 2 منتشر شد

کمپانی والت دیزنی در یک اقدام غافلگیر کننده اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 را منتشر کرد که حاوی اولین تصاویر رسمی آن است.

در یک اقدام غافلگیر کننده، کمپانی والت دیزنی امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) را منتشر کرده است. این تریلر اطلاعات زیادی را از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) که در سال ۲۰۱۳ اکران شد و محبوبیت زیادی را به‌دست آورد، فاش نمی‌کند، اما در طول آن شاهد اولین تصاویر رسمی از ماجراجویی جدید آنا و السا در این انیمیشن سینمایی و موزیکال هستیم. اولین تریلر انیمیشن Frozen 2 بیشتر حالت دراماتیک دارد و این تریلر با تلاش‌های چند باره السا برای شکست دریای طوفان زده با استفاده از قدرت‌هایش أغاز می‌شود و در ادامه آنا را در یک مکان با الماس‌های عجیب و غریب و یخی مشاهده می‌کنیم و پس از آن کریستف روی گوزن قابل مشاهده است که در حال فرار از گروهی از گرگ‌ها در جنگل است. در ادامه تریلر آنا را در یک غار مشاهده می‌کنیم و پس از آن السا و اولاف را در حال مبارزه با یک دود جادویی می‌بینیم. همچنین شخصیت جدیدی نیز در تریلر وجود دارد که هنوز هویت آن اعلام نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق این تریلر، اتفاقات انیمیشن فروزن 2 در یک محیط کاملا متفاوت در فصل پاییز جریان دارد که تصویر منتشر شده از آن را تایید می‌کند. همچین والت دیزنی اولین پوستر رسمی دنباله انیمیشن Frozen را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Frozen 2 Poster

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده