// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

تریلر جدید بازی Total War: Three Kingdoms با محوریت شخصیت Dong Zhuo

به تازگی تریلری از بازی Total War: Three Kingdoms منتشر شده که فرقه‌ای را نمایش می‌دهد که ژنرال آن دونگ ژو نام دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا اقدام به انتشار تریلری از بازی Total War: Three Kingdoms کرده که دوازدهمین فکشن قابل بازی را که به فرماندهی دونگ ژو اداره می‌شود، به نمایش می‌گذارد. در این تریلر که در پایان مطلب مشاهده می‌کنید، شخصیت مخوف و ترسناک دونگ ژو به نمایش گذاشته می‌شود که اساس و بنیان حکومت خود را بر ایجاد رعب و وحشت قرار داده است و به این شکل بر مردم خود حکم‌رانی می‌کند. وی از یک فرمانده‌ی قدرتمند به نام لو بو بهره می‌برد که پسر وی است و در نبردها و کشتارها کمک‌های فراوانی به کشورگشایی او می‌کند.

لو بو که یکی از قدرتمندترین جنگجویان چین باستان است، در مقابل کمتر کسی شکست می‌خورد که این امر موجب می‌شود که شما نیز دوست نداشته باشید به عنوان دشمن با وی و فکشن پدرش یعنی دونگ ژو روبه‌رو شوید. فرقه‌ی دونگ ژو زمانی برای شما باز می‌شود و می‌توانید با آن بازی کنید که با یک فرقه‌ی دیگر ارتش وی را شکست دهید یا در کمپین اصلی به درجه‌ی Emperor نائل شوید. بازی مورد انتظار و انحصاری Total War Three Kingdoms سال گذشته‌ی میلادی بود که توسط کمپانی Sega و استودیو کریتیو اسمبلی معرفی شد و تاکنون نیز اطلاعات بسیاری از آن منتشر شده که پیش‌تر در زومجی مقاله‌ای مفصل در این باره را مطالعه کردید.

دانلود ویدیو از آپارات

دو فکشن قدرتمند دیگر در این بازی به وسیله‌ی دو فرمانده به نام‌های سائو سائو و ژنگ جیانگ اداره می‌شوند. پیش‌تر در زومجی تریلری با محوریت نبردهای تن به تن بازی دیده‌اید که نبرد سائو سائو و لو بو را نمایش می‌دهد. همچنین در دو ویدیوی دیگر نیز جلوه‌های گرافیکی این بازی تاریخی زیبا را مشاهده کردید و با سیستم جاسوسی آن نیز آشنا شدید. بازی Total War: Three Kingdoms قرار است در تاریخ ۱۶ اسفند ماه (۷ ماه مارس) به‌صورت انحصاری برای پی سی منتشر شود.

نظر شما در مورد این بازی و تریلر جدید آن چیست؟


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده