نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷

اولین تریلر از سیزن پس بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد

سیزن پس بازی Ace Combat 7: Skies Unknown که به‌زودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت، با یک تریلر معرفی شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر جدید از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شده که اطلاعاتی جدید از اولین بسته‌ی الحاقی بازی را مخابره می‌کند؛ این بسته‌ی الحاقی از طریق سیزن‌پس بازی که در بهار ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این بسته‌ی الحاقی قرار است ۳ هواپیمای جدید را که بر اساس هواپیماهای واقعی ساخته نشده‌اند همراه با ۳ ماموریت جدید به بازی بیاورد. افرادی که سیزن‌پس بازی را خریداری کرده‌اند، هنگام انتشار بسته‌های الحاقی بازی به حالت Music Player Mode دسترسی خواهند داشت.

تریلری که در ادامه تماشایش خواهیم کرد کمی مرموز است و موارد زیادی را نمی‌توان از آن نتیجه گرفت. در این تریلر یک دانشجو/دانش‌آموز را می‌بینیم که برای نوشتن تیتر مقاله‌اش به مشکل برمی‌خورد و با دوستش که «الکس» نام دارد، همکاری می‌کند و بعد از بررسی ایده‌های مختلف، تیتر موردنظرش را پیدا می‌کند. ماهیت این تیترها، اینکه به یک ماموریت یا یک واقعه‌ی تاریخی یا چیزهای این‌چنینی اشاره می‌کنند یا نه هنوز مشخص نیست و باید صبر کنیم و ببینیم که منظور سازندگان از انتشار این تریلر چیست.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده چنین می‌خوانیم:

Ace Combat 7: Skies Unknown پس از سال‌ها انتظار با کیفیت قابل قبولش توانست ذوق و شوق را در جان طرفدارانش به جوش بیاورد و با کنترلرهای بسیار روانش، نظر بازیکنان سبک‌های دیگر را نیز به خودش جذب کند. نبرد‌های حماسی با اینکه موسیقی گیرایی ضمیمه آن شده است کاری می‌کند که گمان کنید در فراز آسمان‌ها در حال هدایت جنگنده خود هستید. ایرادات جزئی در انیمیشن منفجر شدن جنگنده شما شاید در ذوق برخی از طرفداران بزند اما در آن سو انفجار نیروهای نظامی دشمن شما را حیرت زده می‌کند. ماموریت‌های ارزشمند در حالی که از طراحی دقیقی برخوردار است شما را وادار می‌کند که استراتژی‌های مختلفی را برای اتمام مراحل در بازی اجرا کنید.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown ساخته‌ی باندای نامکو را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده