نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

اولین تریلر فیلم جاندار منتشر شد

به تازگی اولین تریلر فیلم سینمایی «جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پور امیری، که یکی از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر است، منتشر شده است.

فیلم جاندار اولین فیلم سینمایی حسین امیری دوماری و پدرام پور امیری است. این فیلم سینمایی در بخش نگاه نو سی و هفتین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت اما موفق به حضور در بخش اصلی سودای سیمرغ نشده است. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اولین تریلر فیلم سینمایی «جان‌دار» منتشر شده است. تریلر «جان‌دار» بخش‌هایی از این فیلم ایرانی را به نمایش می‌گذارد و شما نیز در زیر می‌توانید این تریلر تازه منتشرشده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «جان‌دار» با بازی فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتی، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی و امیراحمد قزوینی جلوی دوربین رفته است. فاطمه معتمد آریا پیش از این سابقه بازی در سریال «آشپزباشی» را داشته است. حامد بهداد دیگر بازیگر این فیلم است که سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «نارنجی پوش» را دارد. این بازیگر که اکنون فیلم سینمایی «مارموز» را روی پرده دارد، قرار است در سریال «دل» نقش‌آفرینی کند و با فیلم «قصر شیرین» نیز در جشنواره حضور خواهد داشت. باران کوثری دیگر بازیگر «جان‌دار» است که سال گذشته با فیلم «عرق سرد» در جشنواره فجر حضور داشت. جواد عزتی نیز مدتی پیش با فیلم پرفروش «هزارپا» روی پرده بود.

شما کاربران زومجی نیز می‌توانید نظرات خود را درباره فیلم سینمایی «جان‌دار» با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده