نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Punisher رسما اعلام شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار رسمی فصل دوم سریال The Punisher را تایید و تیزر کوتاه جدیدی از این سریال را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Punisher (پانیشر) رسما تایید و اعلام شده است. ماه گذشته بود که مشخص شد فصل دوم این سریال قرار است در ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) منتشر شود. حال طبق اکانت توییتر خاورمیانه شبکه نت فلیکس، فصل دوم سریال پانیشر در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد. با اینکه هنوز اکانت رسمی شبکه Netflix واکنشی به زمان انتشار فصل دوم این سریال نداشته، اما این خبر توسط اکانت توییتر ایتالیای شبکه نتفلیکس نیز تایید شده است و به نظر می‌رسد که این خبر رسمی باشد. علاوه بر این، تیزر جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher منتشر شده است که در این تیزر، فرانک کسل با بازی جان برنتال، در حال سوزاندن نامه عفو خود و بازگشت به‌عنوان پانیشر است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول هفته‌های گذشته، شبکه نتفلیکس ادامه پخش سریال‌های مشترک خود با مارول را که شامل سه سریال سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل و سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل می‌شود، لغو کرده است و آینده سریال The Punisher نیز بسیار مبهم و نامشخص به نظر می‌رسد. همچنین فصل سوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) نیز در طول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد که بسیاری اعتقاد دارند که این دو سریال پس از پخش نیز توسط نتفلیکس لغو خواهند شد.

جان برنتال در نقش فرانک کسل (پانیشر)، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال نیز بازگشته است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده