نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Punisher مشخص شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری کوتاه تبلیغاتی، تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Punisher را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماه انتشار فصل دوم سریال The Punisher (پانیشر) تایید و اعلام شده است. بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس با انتشار تیزری کوتاهی اعلام کردند که فصل دوم این سریال بخشی از سریال‌هایی است که قرار است در ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) از این شبکه استریم منتشر شود. با این حال، تاریخ دقیق‌تر انتشار فصل دوم این سریال اعلام نشده و اعلام آن به زمان دیگری موکول شد. در تیزر کوتاه منتشر شده از فصل دوم سریال The Punisher شاهد بازگشت فرانک کسل با بازی جان برنتال، هستیم که سوار ون خود می‌شود و با توجه به نقشه در ماشین، به نظر می‌رسد او به دنبال یک هدف و قربانی تازه است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جان برنتال در نقش فرانک کسل (پانیشر)، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال نیز بازگشته است.

لایتفوت مدتی پیش اعلام کرد که برخلاف فصل اول، فصل دوم سریال The Punisher قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود که شبکه Netflix هنوز این موضوع را تایید نکرده است. شبکه نتفلیکس در طول هفته‌های گذشته ادامه پخش سریال‌های مشترک خود با مارول که شامل سه سریال سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل و سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل می‌شود، را لغو کرده است و حال باید دید که سریال The Punisher نیز به سرنوشت این سریال‌ها دچار خواهد شد یا اتفاق دیگری برای آن رخ خواهد داد. فصل سوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) نیز در طول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده