نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶

دومین تریلر انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part

کمپانی برادران وارنر امروز دومین و جدیدترین تریلر رسمی انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که به‌تازگی وعده داده شده بود، امروز دومین تریلر انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات قسمت دوم انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) هستیم و علاوه بر آشنایی با شخصیت‌های منفی این قسمت، با شخصیت‌های جدید دیگری از جمله شخصیت رکس دنجر وست (Rex Dangervest) آشنا می‌شویم که مانند شخصیت امت، صداپیشگی این شخصیت نیز بر عهده کریس پرت بوده است. این شخصیت در واقع ترکیبی از اشاره‌ها و ارجاعات نقش‌های کریس پرت در فیلم‌ها و مجموعه‌های مختلف دیگر است که از جمله آن می‌توان به اشاره به شخصیت اوون گریدی در فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و استارلرد در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) اشاره کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین تریلر دنباله انیمیشن The Lego Movie در ماه خرداد امسال منتشر شده بود. علاوه بر تریلر، کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part را منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی این قسمت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The LEGO Movie 2: The Second Part Poster

کریس پرت، الیزابت بنکس، ویل آرنت، تیفانی هدیش، استفانی بیاتریز، چنینگ تیتوم، جونا هیل، نیک آفرمن، چارلی دی و آرتورو کاسترو، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن مورد انتظار را بر عهده دارند. مایک میچل،‌ کارگردان انیمیشن Trolls (ترول‌ها)، کارگردانی انیمیشن The Lego Movie 2 را بر عهده داشته استفیل لرد، کریستوفر میلر، جرد استرن، میشل مورگان و رافائل باب واکسبرگ،‌ وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part را بر عهده داشته‌اند. 

انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن امسال) اکران شود


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده