نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸

انتشار اولین تریلر انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part

شرکت برادران وارنر اولین تریلر انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که به‌تازگی وعده داده شده بود، شرکت برادران وارنر امروز اولین تریلر انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن مورد انتظار هستیم که اتفاقات آن پس از انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) جریان دارد که دنیای انیمیشن بسیار شبیه به دنیای وستلند در فیلم Mad Max (مد مکس) شده است. تمرکز این تریلر روی شخصیت امت با صداپیشگی کریس پرت و شخصیت‌های اصلی دیگر مثل بتمن با صداپیشگی ویل آرنت و لوسی وایلداستایل با صداپیشگی الیزابت بنکس، است و در طول تریلر با شخصیت شرور و منفی این قسمت که صداپیشگی آن ظاهرا بر عهده تیفانی هدیش است، بیشتر آشنا می‌شویم. در این تریلر این شخصیت که با ظاهری رباتیک وارد دنیای انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part می‌شود، شخصیت‌های دنیای لگو مثل بتمن و لوسی را می‌دزدد و حال امت باید آن‌ها را نجات دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مایک میچل،‌ کارگردان انیمیشن Trolls (ترول‌ها)، کارگردانی انیمیشن The Lego Movie 2 را بر عهده داشته است. فیل لرد، کریستوفر میلر، جرد استرن، میشل مورگان و رافائل باب واکسبرگ،‌ وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن The Lego Movie در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفقیت این انیمیشن باعث ایجاد دنیای سینمایی انیمیشن‌های لگویی شد. این انیمیشن علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، موفق شد بیش از ۴۶۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. چنینگ تیتوم، جونا هیل، نیک آفرمن، الیسون بری، چارلی دی، استفانی بیاتریز و آرتورو کاسترو، دیگر صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده