نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

تریلر پایانی فیلم Aquaman منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Aquaman، کمپانی برادران وارنر تریلر پایانی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است.

حدود یک سال از اکران فیلم Justice League (لیگ عدالت)، آخرین فیلم از مجموعه دی سی (DC) می‌گذرد و حال حدود یک ماه دیگر فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم بعدی این مجموعه اکران خواهد شد و طرفداران DC امید زیادی دارند تا خاطرات تلخ گذشته را با این فیلم فراموش کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. این تریلر در واقع تریلر پایانی فیلم آکوامن است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این اثر هستیم. تصاویر این تریلر به دو بخش متفاوت از زندگی آرتور کوری با بازی جیسون موموآ، تقسیم شده که در بخشی از آن شاهد گذشته این شخصیت و آموزشش توسط نیودیس ولکو با بازی ویلم دفو هستیم و در بخش دوم ماجراجویی آکوامن با ملکه مرا با بازی امبر هرد، نمایش داده می‌شود. این شخصیت در فیلم Aquaman به دنبال لباس و نیزه طلایی معروف خود است تا با آن تاج و تخت آتلانتیس را از اورم ماریو با بازی پاتریک ویلسون، بگیرد و صلح را به آتلانتیس و دنیای زیر آب بازگرداند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، بنر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Aquaman نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman به کارگردانی جیمز وان، قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود. پیش از این، اولین تریلر فیلم آکوامن در ماه تیر امسال و دومین تریلر این فیلم در ماه گذشته منتشر شده بودند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده