نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۵

اولین تریلر فیلم Aquaman منتشر شد

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، در جریان نمایشگاه کمیک کان سن دیگو برادران وارنر اولین تریلر فیلم Aquaman را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Aquaman (آکوامن) منتشر شده است. این تریلر در پایان پنل شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 منتشر شد که در طول آن برای اولین‌بار شاهد تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار تعطیلات امسال هستیم. در جدیدترین فیلم شرکت دی سی (DC) شاهد گذشته و دوران بچگی آرتور کوری هستیم و در ادامه به شهر آتلانتیس و دنیای زیر آب سفر می‌کنیم که در حال حاضر اورم ماریوس ملقب به اوشن مستر با بازی پاتریک ویلسون، در حال پادشاهی و حکومت در آن است و در نظر دارد تا جنگ را به سراسر جهان گسترش دهد و حال در طول تریلر نشان داده می‌شود که ملکه مرا با بازی امبر هرد، به سراغ آکوامن با بازی جیسون موموآ می‌آید تا از او برای متوقف کردن برادر ناتنی‌اش کمک بخواهد که در ابتدا با پاسخ منفی او روبه‌رو می‌شود،‌ اما در ادامه شاهد بازگشت وی به آتلانتیس و مبارزه‌اش با اورم ماریوس هستیم. همچنین در طول تریلر شخصیت بلک مانتا با بازی یحیی عبدل متین دوم، توماس کوری (پدر آکوامن) با بازی تمورا موریسون و آتلانا (مادر آکوامن) با بازی نیکول کیدمن، نیز حضور دارند و شاهد حضور آن‌ها نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود آپارات

با این حال، شاید بزرگترین نکته منفی اولین تریلر فیلم آکوامن را بتوان سطح پایین جلوه‌های ویژه فیلم در برخی از صحنه‌های تریلر به‌خصوص در صحنه حضور شخصیت بلک مانتا دانست. جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، لودی لین، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک و مایکل بیچ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده