نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر جدید انیمیشن The Secret Life Of Pets 2 با محوریت شخصیت کلویی

کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت تریلر جدیدی از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 با محوریت شخصیت کلویی را منتشر کرده‌اند.

اواسط این ماه بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲) را منتشر کردند که تمرکز این تریلر روی شخصیت مکس (Max) با صداپیشگی پتن اسوالت بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از دنباله انیمیشن The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانگی) منتشر شده است که تمرکز آن روی بازگشت شخصیت دیگری از این انیمیشن سینمایی مورد انتظار است. تمرکز این تریلر روی شخصیت کلویی (Chloe) است و در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات انیمیشن The Secret Life of Pets 2 هستیم. مانند قسمت اول، لیک بل صداپیشگی شخصیت کلویی را در این انیمیشن بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ریک استون استریت، کوین هارت، هریسون فورد، پتن اسوالت، هانیبال بورس، بابی موینیهان، لیک بل، جنی اسلیت، تیفانی هدیش، نیک کرول، پیت هلمز و الی کمپر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده گرفته‌اند. کریس رنارد برای کارگردانی و برایان نلینچ برای نوشتن فیلمنامه، در این انیمیشن بازگشته‌اند. انیمیشن The Secret Life of Pets در تابستان سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۸۷۵.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

انیمیشن 2 The Secret Life of Pets قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده