نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

اولین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 منتشر شد

کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت سرانجام اولین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲) منتشر شده است. تمرکز این تریلر که Max نام دارد، روی بازگشت شخصیت مکس با صداپیشگی پتن اسوالت است؛ او در واقع جانشین لوئی سی.کی.، صداپیشه مکس در قسمت اول شده است که پس از رسوایی اخلاقی‌اش از این انیمیشن سینمایی کنار گذاشته شد. با اینکه تصاویر زیادی در این تریلر نمایش داده نمی‌شود، اما در این تریلر شاهد اول تصاویر رسمی دنباله انیمیشن The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانگی) هستیم که مکس به همراه صاحب خود به دامپزشکی می‌رود و در این مکان با برخی از حیوانات با مشکلات مختلف ملاقات می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تریلر، اولین پوستر رسمی انیمیشن The Secret Life of Pets 2 نیز منتشر شده است که تمرکز این پوستر نیز روی شخصیت مکس است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Secret Life of Pets 2 Poster

ریک استون استریت، کوین هارت، هریسون فورد، پتن اسوالت، هانیبال بورس، بابی موینیهان، لیک بل، جنی اسلیت، تیفانی هدیش، نیک کرول، پیت هلمز و الی کمپر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند. کریس رنارد برای کارگردانی و برایان نلینچ برای نوشتن فیلمنامه، در این انیمیشن بازگشته‌اند. انیمیشن The Secret Life of Pets در تابستان سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۸۷۵.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند تا به یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت تبدیل شود. 

انیمیشن 2 The Secret Life of Pets قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده