// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸

بودجه توسعه فصل دوم بازی Darkside Detective جمع آوری شد

بودجه ساخت فصل دوم بازی Darkside Detective از کمپین کیک استارتر مهیا شده است و در زمان باقی‌مانده سازندگان در حال توسعه محتوای اضافی برای آن هستند.

استودیو اسپوکی دوروی (Spooky Doorway)، سازنده بازی Darkside Detective اطلاعاتی از روند توسعه فصل دوم آن داد. سازندگان اعلام کردند که فصل 2 این بازی ماجراجویی اشاره و کلیک توانست در کمتر از یک ماه بودجه توسعه خود را از کمپین کیک استارتر (Kickstarter) جمع‌آوری کند.

سازندگان با راه‌اندازی صفحه‌ای در وب‌سایت کیک استارتر، که در اواخر مرداد ماه انجام شد، قصد داشتند که ادامه داستان فصل اول را برای طرفداران توسعه دهند. وقایع فصل اول که از آثاری همچون Twin Peaks الهام گرفته است، داستان افسر دوئلی و کاراگاه مک‌ کوئین را روایت می‌کند که به دنبال حل پرونده‌های ماورالطبیعی هستند. فصل دوم نیز از جایی شروع می‌شود که این دو فعالیت خود را در موسسه Darkside آغاز می‌کنند. آنها با پشت سر گذاشتن محیط‌هایی همچون قلعه‌های تاریک یا حتی رینگ کشتی می‌روند تا به ۶ پرونده جنایی رسیدگی کنند.

در حالی که بودجه اصلی توسعه فصل دوم جمع‌آوری شده است، اما هنوز یک هفته از زمان مشخص شده باقی مانده است. سازندگان در این راستا کمپین دیگری برای هفته باقی مانده راه اندازی کرده‌اند که برای توسعه هفتمین پرونده جنایی در بازی در نظر گرفته شده است. هفتمین پرونده The Darkside Anthology نام دارد و وقایع آن روی کاراکتر‌هایی تمرکز دارد که در منطقه Twin Lakes زندگی می‌کنند. بلادولوز، رازا در کنار ارواح گولی و مک‌اسکریم در هفتمین پرونده حضور خواهند داشت.

بازی The Darkside Detective سال گذشته میلادی منتشر شد و در دسترس کاربران پی سی، مک و نینتندو سوییچ قرار گرفت. گفتنی است که این بازی تا به امروز توانسته است در مراسم اعطای جوایز بازی‌های ویدیویی در دو رشته جایزه کسب کند. برای اطلاع بیشتر از روند توسعه فصل دوم این بازی می‌توانید به صفحه کیک استارتر آن مراجعه کنید یا اینکه در ادامه نگاهی به تریلر معرفی آن بیندازید و خود را با محیط بازی آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های ماجراجویی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده