نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

کمپین تامین سرمایه برای ساخت فصل دوم بازی Darkside Detective به زودی راه‌اندازی می‌شود

کمپانی اسپوکی دوروِی از راه‌اندازی کمپین جدیدی در کیک‌استارتر به منظور جمع‌آوری بودجه مورد نیاز برای ساخت فصل دوم بازی Darkside Detective خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Spooky Doorway خود را برای ساخت فصل دوم بازی ماجراجویی Darkside Detective آماده می‌کند. بر اساس اعلام بلاگ رسمی کمپانی اسپوکی دوروِی، ماه آینده یک کمپین برای جمع‌آوری بودجه مورد نیاز ساخت فصل دوم بازی Darkside Detective در وب‌سایت کیک‌ استارتر راه‌اندازی می‌شود، اما در حال حاضر تعداد پرونده‌هایی که در فصل دوم بازی شاهد خواهیم بود، مشخص نیست.

بازی Darkside Detective اثری ماجراجویی در سبک اشاره‌ و کلیک با چاشنی طنز است که نقش کارآگاهی با نام فرانسیس مک‌کوئین از بخش دارک‌ساید را به بازیکنان محول می‌کند. بازیکنان در این بازی باید با کمک افسر دوئلی به بررسی شش پرونده عجیب‌ و غریب بپردازند، پرونده‌هایی که در ابتدا بسیار اسرارآمیز هستند ولی پس از مدتی به پرونده‌های فراطبیعی بدل می‌شوند. این بازی در شهر تویین لیکز جریان دارد و مک‌کوئین و دوئلی تنها اعضای بخش دارک‌ساید به حساب می‌آیند. همچنین با توجه به اینکه مردم شهر هیچ یک از وقایع ماورالطبیعه را باور ندارند، بازیکنان باید به تنهایی بار کشف راز‌ پرونده‌ها را به دوش بکشند. این بازی در ابتدا شامل شش پرونده بود، اما پس از مدتی سه پرونده دیگر برای تکمیل فصل اول بازی به آن اضافه شد.

فصل اول بازی Darkside Detective در حال حاضر برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی، لینوکس و مک در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده