نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

اولین تریلر فصل سوم سریال Daredevil منتشر شد

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده است. سرانجام شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر فصل سوم این سریال مورد انتظار را منتشر کردند که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فصل هستیم. در طول تریلر شاهد آن هستیم که ویلسون فیسک با بازی وینسنت دن آفریو، پس از توافق با ماموران فاسد FBI موفق می‌شود تا از زندان آزاد شود و در ادامه تصمیم به پایین کشیدن و نابودی و همچنین گرفتن انتقامش از دردویل می‌گیرد. در طول تریلر متوجه می‌شویم که کینگپین یک نفر را جای دردویل قرار داده است تا به‌جای او به انجام جرم و جنایت بپردازد و محبوبیت این شخصیت را در نزد مردم خدشه‌دار کند و در پایان شاهد ملاقات این دو شخص هستیم. نقش این شخصیت را ویلسون بتل بازی می‌کند که ظاهرا با توجه به توانایی‌های او، می‌توان انتظار داشت که در ادامه به شخصیت بولز آی تبدیل شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، نتفلیکس و مارول تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

فصل سوم سریال Daredevil در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌های فصل سوم این سریال در دسترس نیست. چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده