// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶

نقشه جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام Summit معرفی شد

استودیو تری آرک جدیدترین نقشه حالت آنلاین بازی Call of Duty: Black Ops 4 را با نام Summit معرفی کرد و تریلری نیز از آن به اشتراک گذاشت.

ساعاتی پیش استودیو تری آرک (Treyarch) با انتشار تریلری از نقشه صحرایی بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام Morocco رونمایی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان نقشه دیگری را با نام Summit برای حالت آنلاین جدیدترین نسخه کالاف دیوتی معرفی کردند که برای طرفداران قدیمی این بازی آشنا به نظر می‌رسد.

همانطور که انتظار می‌رفت، نقشه Summit بازی Call of Duty: Black Ops 4 در واقع مشابه نسخه اصلی همین نقشه از بازی Black Ops طراحی شده است. البته گفتنی است که جلوه‌های نقشه جدید از گرافیک بهتری برخوردار است که طرفداران در اولین نگاه می‌توانند آن‌ها را تشخیص دهند. تیم توسعه‌دهنده در استودیو تری آرک به منظور نمایش نقشه جدید تریلری منتشر کرده است که گوشه و کنار این محیط را نشان می‌دهد.

تا عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4 مدت زمان زیادی باقی نمانده است. در طی چند ماه اخیر سازندگان چندین بار با انتشار نسخه‌های بتا به بازیکنان اجازه دادند که تجربه‌ای از آن و حالت بتل رویال Blackout داشته باشند. فاز اول نسخه بتای این بازی در زومجی تجربه شده است که با مطالعه مطلب مربوطه می‌توانید از محتوای آن باخبر شوید.

در مورد نقشه‌های این بازی باید گفت که چندی پیش سازندگان اعلام کردند که محیط‌های  Jungle ،Firing Range و Slums در نسخه جدید حضور خواهند داشت و کاربران می‌توانند حالت رقابتی را در آنها تجربه کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 کمتر از دو هفته دیگر، در تاریخ ۱۲ اکتبر‌ (۲۰ مهر ماه)‌ منتشر می‌شود و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر نقشه جدید بازی کالاف دیوتی یعنی Summit را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

تا به امروز اخبار و تریلر‌های زیادی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شده است. با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید از اطلاعات منتشر شده باخبر شوید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده