نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تیزر و پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شد

در تیزر جدید سریال Daredevil شاهد بازگشت شخصیت ویلسون فیسک برای پس گرفتن قدرتش هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر و پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) منتشر شده است. در این تیزر کوتاه که توسط نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول منتشر شده، بار دیگر شاهد تمرکز روی بازگشت شخصیت ویلسون فیسک ملقب به کینگپین با بازی وینسنت دن آفریو هستیم که در آن او در مورد گذشته خود و بازگشتش برای باز پس گیری جایگاهش صحبت می‌کند. پیش از این نیز تیزر کوتاهی منتشر شده بود که تمرکز آن روی بازگشت ویلسون فیسک و سقوط مت مورداک با بازی چارلی کاکس در تاریکی بودیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، مارول و نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil را هم منتشر کرده‌اند که این پوستر برای تبلیغ فصل سوم این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر شده است. این سریال قرار است دارای پنل در این نمایشگاه باشد که انتظار می‌رود در طول آن اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Daredevil منتشر شود. در این پوستر شخصیت دردویل به‌همراه ویلسون فیسک قابل مشاهده است که این پوستر توسط پائولو ریورا، طراح کامیک، طراحی و منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

New Daredevil Poster

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کردند که فصل سوم سریال Daredevil در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) منتشر خواهد شد. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌های فصل سوم این سریال در دسترس نیست. چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده