// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷

تریلر جدید بازی Hitman 2 با محوریت محیط جنگلی منتشر شد

در جریان رویداد PAX West، یک ویدیوی جدید از بازی Hitman 2 منتشر شد که در آن شاهد محیط جنگلی بازی هستیم. با زومجی همراه باشید.

استودیوی IO Interactive در جریان رویداد PAX West، تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Hitman 2 منتشر کرد و در آن مخاطبان می‌توانند نگاهی به محیط جدید بازی بیندازند. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده بازی هیتمن 2 تصمیم گرفته است که این بار مامور ۴۷ را در محیط جنگل‌های انبوه کشور کلمبیا قرار دهد. این مکان بدون شک تجربه‌ای جدید در مجموعه هیتمن خواهد بود و روش‌های جدیدی را برای به قتل رساندن اهداف در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. در این ویدیوی کوتاه، می‌توانید نگاهی به جلوه‌های بصری محیط جدید بازی بیندازید که چند نگهبان در آن در حال قدم زدن دیده می‌شوند. باید منتظر ماند و دید که تیم توسعه‌دهنده چگونه می‌تواند انتظارات طرفداران خود را با افزودن این محیط جنگلی به بازی هیتمن 2 برآورده کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر با مجموعه هیتمن آشنایی ندارید، باید به شما بگوییم که سری بازی‌های هیتمن، بازی‌هایی در سبک مخفی کاری هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهند تا کنترل یک قاتل بسیار حرفه‌ای را به عهده بگیرند و در آن از محیط‌های اطراف‌ و کاراکترهای NPC نگون‌بختی که در سر راه‌شان قرار گرفته‌اند، استفاده و بهترین راه را برای از بین بردن اهداف پیدا کنند.

بازی Hitman 2 هفدهم خرداد ماه امسال توسط کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی معرفی و اعلام شد که بازی برخلاف نسخه پیشین خود، یک اثر اپیزودیک نیست و داستان‌اش پس از وقایع نسخه اول رخ می‌دهد. همچنین چند روز پیش بود که استودیوی IO Interactive اعلام کرد که خریداران نسخه قبلی این بازی می‌توانند به هر ۶ مرحله آن در بازی Hitman 2 به‌صورت ریمستر شده دسترسی داشته باشند و آن را تجربه کنند.

بازی مخفی‌ کاری Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان (۱۳ نوامبر) توسط کمپانی برادران وارنر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما کاربران زومجی در ادامه می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده