// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱

بازی Hitman 2 به صورت رسمی معرفی شد

کمپانی برادران وارنر به‌صورت رسمی بازی Hitman 2 را معرفی کرد.

مجموعه هیتمن را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین سری‌های صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. سال ۲۰۱۶ بود که بازی اپیزودیک Hitman روانه بازار شد و در جریان ۶ قسمت، ماموریت‌های جالب و متنوعی را در دسترس مخاطبان خود قرار داد. با این حال هواداران سری Hitman مخصوصا هواداران قدیمی، خواستار یک نسخه تاریک‌تر و شبیه به نسخه‌های اولیه این مجموعه هستند.

با تمام این تفاسیر و نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2018، مدتی است که شایعات حول نسخه‌ای جدید از بازی هیتمن به‌گوش می‌رسد و دیروز بود که کمپانی برادران وارنر در جریان یک توییت اعلام کرد که امروز ۱۷ خردادماه جدیدترین نسخه از مجموعه Hitman که Hitman 2 نام دارد، در ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران معرفی خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر با انتشار یک تریلر بازی Hitman 2 را معرفی کرد.

بازی Hitman 2 برخلاف نسخه پیشین خود، یک اثر اپیزودیک نیست و داستان‌اش پس از وقایع نسخه اول رخ می‌دهد. در جریان ویدیو به‌نمایش درآمده، مامور ۴۷ را می‌بینیم که در یک مسابقه فرمول یک حضور پیدا کرده است و منتظر است طعمه خود را شکار کند. همچنین در انتهای ویدیو، شاهد تاریخ انتشار بازی نیز هستیم. بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار خواهد شد. با پیش خرید بازی، می‌توانید حالت مشارکتی Sniper Assassin را هم‌اکنون تجربه کنید. درادامه می‌توانید ویدیو بازی Hitman 2 را در زومجی تماشا کنید. نظر شما کاربران زومجی در مورد ویدیو معرفی بازی Hitman 2 چیست؟ 

دانلود از آپارات

درانتها مشخص شده است که بازی از محتویات پس از عرضه نیز پشتیبانی می‌کند که احتمالا همانند نسخه پیشین، شامل هدف‌های فراری می‌شوند.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده