// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر تبلیغاتی آیفون ایکس با محوریت بازی Vainglory

جدیدترین تریلر تبلیغاتی اپل که برای آیفون ایکس منتشر شده است قدرت تراشه A11 Bionic در بازی Vainglory را نمایش می‌دهد.

کمپانی اپل (Apple) در جدیدترین تریلر تبلیغاتی که از گوشی آیفون ایکس منتشر کرده است قصد دارد که قدرت عملکرد تراشه A11 Bionic را به نمایش بگذارد. ویدیو جدید که Unleash نام دارد پسر جوانی را نشان می‌دهد که در حالی که در خیابان‌های چین قدم می‌زند در حال تجربه بازی موبایل Vainglory روی iPhone X است. وی در طی انجام بازی خود به پیام دوستانش هم پاسخ می‌دهد و در آن سو نگاهی نیز به YouTube Gaming می‌اندازد.

در جریان تریلر می‌بینیم که مینیون‌های بازی Vainglory در دنیای این تریلر نمایان می‌شوند و پسرک جوان به مبارزه کردن با آنها می‌پردازد. در انتهای تریلر یکی از درخت‌های وینلگوری نیز سد راه او می‌شود تا وی را از بازی کردن باز دارد که پسرک جوان از زیر پاهای آن لیز می‌خورد و فرار می‌کند.

Vainglory به تازگی در فروشگاه اپ‌استور پیشنهادی برای کاربران iPhone فرستاده است و آنها را به این بازی دعوت کرده است. بازی مذکور همانند League of Legends  و  DOTA 2 در سبک موبا است و در استودیو سوپر ایول مگاکورپ (Super Evil Megacorp) توسعه یافته است. این بازی به صورت رایگان با خرید‌های درون برنامه‌ای در دسترس است. 

سال گذشته کمپانی اپل در جریان رویدادی اطلاعاتی از iPhone X و تراشه A11 Bionic منتشر کرد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر Apple با محوریت بازی Vainglory را تماشا و دانلود کنید. برای اطلاع بیشتر از این بازی همچنین می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید یا در انتهای مطلب از طریق لینک‌های تعبیه شده به فروشگاه پلتفرم خود مراجعه کنید و آن را به رایگان دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Vainglory در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Vainglory می‌تواند نقطه عطفی برای حضور این سبک از بازی‌ها، با قدرت بیشتر باشد. حضور این نوع بازی‌ها مخصوصاً در دستگاه‌هایی با صفحه بزرگ می‌توانند لذت‌بخش باشند و دنیای بازی‌ها را به دو دسته تبلت و گوشی بکشاند، که این خود، انقلابی در عرصه بازی‌های دستگاه‌های همراه است. 

دانلود بازی Vainglory


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده