نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

نقش آفرینی نیتن فیلیون در فیلم کوتاه آنچارتد

به‌تازگی یکی از طرفداران مجموعه Uncharted یک فیلم کوتاه از این مجموعه ساخته که نیتن فیلیون در آن به ایفای نقش پرداخته است.

در سال ۲۰۰۷ اولین قسمت از مجموعه بازی Uncharted (آنچارتد) منتشر شد و از آن زمان، نیتن دریک به یکی از محبوب‌ترین ضدقهرمان‌های دنیای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. از آن موقع شایعات و خبرهای زیادی مبنی بر ساخت یک اقتباس سینمایی براساس این مجموعه شنیده می‌شد که نیتن فیلیون، بازیگر سریال Firefly (فایرفلای) و سریال Castle (کسل)، همیشه یکی از گزینه‌های بسیار محبوب طرفداران برای بازی در نقش نیتن دریک بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از طرفداران یک فیلم کوتاه براساس این مجموعه تولید و منتشر کرده است. 

آلان آنگار وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلنامه فن فیلم Uncharted را بر عهده داشته است. زمان این فیلم ۱۵ دقیقه است، اما در آن شاهد یک تجربه کامل از مجموعه آنچارتد هستیم که به خوبی می‌تواند حس و حال دنیای بازی را به طرفداران القا کند و در آن شاهد حضور ستارگان بزرگی نیز هستیم. نیتن فیلیون نقش نیتن دریک را در این فیلم بر عهده داشته که به خوبی از وظایف صحنه‌های کمدی، اکشن و صحنه‌های مبارزه بر آمده است. همچنین در این فیلم شاهد حضور شخصیت سالی نیز هستیم که استفن لانگ، بازیگر فیلم Avatar (آواتار) وظیفه بازی در این نقش را بر عهده داشته و میرچا مونرو، بازیگر فیلم Book Club، نیز نقش النا را در فیلم کوتاه و غیر رسمی Uncharted بازی کرده است. شما در ادامه می‌توانید نسخه کامل این فیلم را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آنگار پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Gridlocked (محاصره) محصول سال ۲۰۱۵ را بر عهده داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد او برای ساخت این فیلم از منبع اصلی به خوبی الهام گرفته که باعث جلب توجه عمومی آن نیز شده است. با اینکه این فیلم کوتاه با واکنش مثبت طرفداران مواجه شده است، اما سونی پیکچرز در حال ساخت یک فیلم با بودجه بزرگ براساس مجموعه آنچارتد است که تام هالند قرار است نقش نیتن دریک جوان را در این فیلم بازی کند و شاون لوی، تهیه کننده و کارگردان سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، وظیفه کارگردانی و جو کارناهان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Uncharted را بر عهده دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده