نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶

تایید حضور تام هالند در فیلم Uncharted

کمپانی سونی پیکچرز از انتخاب تام هالند برای بازی در نقش نیتن دریک جوان در فیلم Uncharted خبر داد.

کمپانی سونی پیکچرز در حال ساخت اقتباس سینمایی براساس مجموعه بازی‌های بسیار محبوب آنچارتد (Uncharted) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. به نظر می‌رسد در فیلم Uncharted قرار است شاهد نسخه متفاوتی از شخصیت نیتن دریک باشیم و نسبت به اتفاقات بازی، شاهد نسخه جوان‌تر این شخصیت در این فیلم خواهیم بود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، سونی تصمیم گرفته است که فیلم Uncharted یک پیش درآمد برای مجموعه بازی‌های آن باشد. همچنین سونی تایید کرد که تام هالند، مرد عنکبوتی جدید دنیای سینما، قرار است نقش نیتن دریک جوان را در این فیلم بازی کند.

هالند در حال حاضر ۲۰ سال سن دارد و احتمالا سن دریک در فیلم Uncharted نیز حدود ۲۰ سال خواهد بود. شاون لوی، کارگردان سه گانه شب در موزه (Night at the Museum)، فیلم فولاد اصل (Real Steel) و دو قسمت فصل اول سریال Stranger Things، کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده خواهد داشت. در واقع فیلم Uncharted قرار است از یکی از مراحل بازی Uncharted 3: Drake's Deception الهام گرفته شود که در آن دریک برای اولین بار دوست قدیمی خود را که ویکتور سالیوان نام دارد، ملاقات می‌کند. هنوز فیلمنامه‌ای برای طرح و مفهوم جدید این فیلم نوشته نشده است و مشخص نیست چه کسی آن را خواهد نوشت.

Uncharted

ددلاین اضافه می‌کند که تام راتمن، رئیس سونی پیکچرز اخیرا بخش‌هایی از فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را تماشا و پس از آن این ایده را برای اولین‌بار مطرح کرده است. این برای دومین‌بار است که هالند نقش مرد عنکبوتی را بر عهده دارد. او اولین بار این نقش را در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بازی کرده بود. مدت زمان زیادی است که فیلم Uncharted در دست ساخت است. در سال ۲۰۰۹ اولین بار ساخت این فیلم تایید شد و مارک والبرگ، رابرت دنیرو، جو پشی، ایمی آدامز و اسکارلت جوهانسون از جمله بازیگرانی بودند که گفته می‌شد در این فیلم حضور خواهند داشت. 

کریس پرت دیگر بازیگر بزرگی است که نام وی بارها در شایعات برای حضور در فیلم Uncharted شنیده می‌شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و تیم آ (The A-Team)، بوده است. دی سال گذشته، او تایید کرد که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Uncharted به پایان رسیده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده