// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

تریلر هنگام عرضه بازی Dark Souls: Remastered منتشر شد

کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) تریلر هنگام عرضه بازی Dark Souls: Remastered را با نمایش مبارزات هیجان انگیز و باس های متنوع و منحصربه‌فرد بازی منتشر کرده است.

اواخر دی‌ماه سال گذشته بود که کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) از عرضه نسخه ریمستر یکی از برترین و سخت‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی بازی Dark Souls روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خبر داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور به مناسبت انتشار زود هنگام بازی Dark Souls: Remastered در بازار‌های جهانی، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است.

نسخه در نظر گرفته‌شده بازی Dark Souls: Remastered برای کنسول PS4 و کنسول Xbox One توسط استودیو QLOC ساخته شده است و استودیو Virtuos وظیفه توسعه نسخه کنسول Nintedo Switch را بر‌ عهده دارد. بازی مذکور از قدرت بالای کنسول‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس بهره می‌برد و روی این کنسول‌ها و پی سی با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. بازی Dark Souls: Remastered روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با نرخ فریم مشابه و با رزولوشن 1080p قابل تجربه است.

علاوه بر ارتقا‌های گرافیکی، تغییراتی در بخش انلاین انجام شده است که به بهبود تجربه بازی Dark Souls: Remastered نسبت به بازی اصلی منجر شده است. در این بازی که دارای سرور‌های اختصاصی است، حداکثر تعداد بازیکنان از ۴ نفر به ۶ نفر افزایش یافته است. از دیگر ویژگی‌های بخش آنلاین می‌توان به حالت Deathmatch سه به سه، نقاط ریسپاون تصادفی و Matchmaking محافظت شده با پسوورد، اشاره کرد.

تریلر هنگام عرضه بازی Dark Souls: Remastered در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

هم‌اکنون نسخه PC بازی Dark Souls: Remastered با ۳۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه Steam (استیم) قابل خرید است. علاقه‌مندان به تجربه این بازی روی کنسول‌های PS4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند آن را با قیمتی مشابه از فروشگاه‌های پلی استیشن و مایکروسافت پیش خرید کنند. نسخه در نظر گرفته‌شده برای کنسول‌های نسل هشتمی کمپانی‌های سونی و مایکروسافت فردا عرضه خواهد شد. مدتی پیش اعلام شد که عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Dark Souls: Remastered تاخیر خورده است و به سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری موکول شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده