نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تبلیغ جدید بازی Detroit: Become Human کانر را نشان می‌دهد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با انتشار تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی Detroit: Become Human به نمایش یکی از کاراکترهای اصلی بازی پرداخت.

بخش سرگرمی های تعاملی سونی در هفته جاری تبلیغ‌های تلویزیونی جدیدی را از بازی مورد انتظار Detroit: Become Human منتشر کرد که یکی از آن‌ها انتخاب‌های بازیکنان و دیگری شخصیت مارکوس را به نمایش در آورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تبلیغ تلویزیونی پرزرق و برق جدیدی از بازی Detroit: Become Human منتشر شده است که یکی از کاراکترهای اصلی دیگر بازی را به نمایش در می‌آورد.

این ویدیو به خاطر استفاده از قالب تبلیغ‌های تلویزیونی متداول بسیار مختصر و کوتاه است، اما همچنان بخش‌هایی از بازی Detroit: Become Human را به تصویر می‌کشد. به مانند تبلیغ‌های تلویزیونی قبلی، تمرکز این ویدیو روی انتخاب‌های کاراکترها در بازی است که به طور کلی به وسیله بازیکنان اتخاذ می‌شوند، اما این‌بار همه چیز درباره کانر است که از اندرویدهای وفادار به حساب می‌آید.

کانر از آنالیزگر پیشرفته لحظه‌ای در سطح مولکولی بهره می‌برد و حتی می‌تواند با اسکن محیط، اتفاقاتی را که در گذشته در آنجا رخ داده، شبیه‌سازی کند

اگر درباره این کاراکتر اطلاع ندارید باید بگوییم که کانر نمونه‌ای اولیه است که با نام RK800 توسط سایبرلایف ساخته شده است. هدف از ساخت او این است که با ارائه‌ی خدمات تکنولوژیکی مختلف، کارآگاهان جنایی را در حل پرونده‌هایشان یاری دهد. کانر به طرز خیره‌کننده‌ای باهوش است و برخوردی سرد و از پیش تعیین‌شده دارد. او برای به پایان رساندن ماموریت‌ها ساخته شده و برای رسیدن به هدفش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. زمانی که نخستین گزارش‌ها از رفتار غیرعادی اندرویدهای شهر به سایبرلایف رسید، آن‌ها تصمیم گرفتند که این نمونه‌ی اولیه را ارسال کنند تا در روند بررسی این پرونده، کارآگاهان پلیس شهر دیترویت را یاری کند. کانر پیشتر نیز بارها در شرایط شبیه‌سازی‌شده مورد آزمایش قرار گرفته، اما این پرونده نخستین ماموریت جدی و واقعی او است. کانر در این پرونده باید به ستوان هنک اندرسون که کارآگاهی تحقیر شده و به شدت معتاد به الکل است و از قضا از اندرویدها نیز تنفر عجیبی دارد، کمک کند. کانر باید در مواجهه با او از مدار روانشناسی‌اش بهره گیرد تا بتواند احترام همراهان خود را به دست آورد و حقیقت را درباره‌ی پرونده‌ی اندرویدهای نافرمان بیابد.

بازی Detroit: Become Human در تاریخ چهارم خردادماه (۲۵ می) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و مدتی قبل استودیو Quantic Dream اعلام کرد که ساخت بازی به پایان رسیده است. شما می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید بازی Detroit: Become Human را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده