نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

ساخت بازی Detroit: Become Human به پایان رسید

در فاصله تقریبا یک ماه مانده به انتشار Detroit: Become Human، ساخت این بازی به پایان رسیده است. 

Detroit: Become Human جدید‌ترین ساخته استودیو کوانتیک دریم و دیوید کیج است که پس از چند بار تاخیر خوردن، قرار است بالاخره در تاریخ ۴ خرداد رسما به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود. حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که ساخت این بازی به پایان رسیده و Detroit: Become Human اصطلاحا گلد شده است. 

تمام شدن ساخت بازی بیش‌تر از این جهت حائز اهمیت است که دیگر، شاهد تاخیر خوردن Detroit: Become Human نخواهیم بود و بازی در موعد اعلام‌شده منتشر خواهد شد. البته اتمام ساخت بازی تنها خبری نبود که کوانتیک دریم امروز پیرامون بازی جدید خودش منتشر کرد و در خبری دیگر، مشخص شد که این بازی، یک نسخه دمو رایگان هم دارد که از قضا از فردا، در دسترس قرار خواهد گرفت. 

علاقه‌مندان قادر هستند فردا این دمو را دانلود کنند و سناریو Hostage را که پیش از این هم بارها در رویداد‌های مختلف نمایش داده شده است، تجربه کنند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت ساخته جدید دیوید کیج چه کیفیتی خواهد داشت. این بازی هم مانند ساخته‌های پیشین این بازیساز مثل Heavy Rain تمرکز زیادی روی روایت داستان دارد و گیمر را در موقعیت‌های تصمیم‌گیری قرار خواهد داد که نتیجه این تصمیم‌ها، داستان بازی را شکل می‌دهد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده