نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۶

تبلیغ تلویزیونی بازی Detroit: Become Human انتخاب بازیکنان را نشان می‌دهد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از بازی Detroit: Become Human منتشر کرد که روی انتخاب‌های تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بازیکنان در بازی تمرکز دارد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی های تعاملی سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی ماجراجویی Detroit: Become Human منتشر کرده است. این ویدیو بسیار کوتاه است، اما نگاهی اجمالی به صحنه‌های دوست‌داشتنی بازی و این واقعیت که تمام انتخاب‌هایی که کاراکترها در طول بازی انجام می‌دهند، توسط بازیکنان اتخاذ شده است، دارد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Detroit: Become Human جدیدترین بازی اکشن ماجراجویی استودیو فرانسوی Quantic Dream به حساب می‌آید که در آن توسعه‌دهندگان به مانند بازی‌هایی نظیر بازی Heavy Rain و بازی Beyond: Two Souls به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در طول بازی انتخاب‌های مختلفی انجام دهند که بسته به این انتخاب‌ها بازیکنان با پایان‌های مختلفی روبه‌رو خواهند شد. چندی قبل استودیو کوانتیک دریم اعلام کرد که ساخت بازی Detroit: Become Human به پایان رسیده است و این بازی در تاریخ چهارم خردادماه (۲۵ می) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین در ماه جاری تصاویر تازه‌ای از بازی منتشر شد که کاراکترهای اصلی داستان را در کنار شخصیت‌های فرعی به نمایش در آورد. بازی Detroit: Become Human هم‌اکنون از طریق فروشگاه آمازون قابل پیش خرید است.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده