نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵

انیمیشن Incredibles 2 روی هواپیمای آلاسکا ایرلاینز نقش بست

شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز با انتشار ویدیویی از طرح انیمیشن Incredibles 2 روی یک هواپیمای خود رونمایی کرد.

حدود یک ماه دیگر انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی در حال گسترش تبلیغات این انیمیشن مورد انتظار خردادماه امسال هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز از رنگ آمیزی اختصاصی یک فروند هواپیمای خود با طرح انیمیشن Incredibles 2 پرده‌برداری کرده است. طبق ویدیویی که این شرکت هواپیمایی آمریکایی منتشر کرده، یک فروند B737-800 این شرکت به طرح جدیدترین انیمیشن پیکسار درآمده و در طول این ویدیو شاهد رنگ‌آمیزی آن به این طرح هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در این ویدیو شاهد نقش بستن خانواده پار روی قسمت عقب هواپیما هستیم و همچنین در بخشی از این رنگ‌آمیزی، شخصیت راکونی که در پوستر انیمیشن Incredibles 2 جک جک در حال بازی کردن با آن بود نیز روی قسمت وینگلت هواپیما اضافه شده است. علاوه بر این، تصاویری از این هواپیما منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

نیکول گریندل و جان واکر، تهیه کنندگان انیمیشن Incredibles 2 در این رابطه گفتند:

این شخصیت‌ها یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های خانواده پیکسار هستند. پس از ۱۴ سال انتظار برای دیدن دوباره آن‌ها روی پرده‌های سینما، طرفداران دوست دارند که آن‌ها را روی هواپیمای شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز نیز مشاهده کنند.

ناتالی بومن، مدیر تبلیغات شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز در ادامه گفت:

این هواپیما قرار است مهمان‌های زیادی در سنین مختلفی را از سان فرانسیسکو به نیویورک و فراتر از آن ببرد. مانند بسیاری از ما در شرکت هواپیمایی آلاسکا، بسیاری از مهمانان ما مشتاقانه در انتظار انیمیشن Incredibles 2 هستند. ما افتخار می‌کنیم که این خانواده باورنکردنی را به ارتفاعات جدید برسانیم و تصاویر آن‌ها را با مسافران خود به اشتراک بگذاریم.

کریگ تی. نلسن، هالی هانتر، سارا واول، هاک میلنر، ساموئل ال. جکسون، جان راتزنبرگر، برد برد، باب ادنکیرک، کاترین کینر، جاناتان بانکز، سوفیا بوش و ایزابلا روسلینی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی این شخصیت‌ها را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان)، بوده است. 

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن امسال (۲۵ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده