نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

نمایش آغاز تا پایان دنیای سینمایی مارول در تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Avengers: Infinity War

مارول اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده که حاو تصاویری جدیدی از این فیلم مورد انتظار است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرده است. تنها دو هفته دیگر این فیلم مورد انتظار منتشر خواهد شد و به‌همین مناسبت مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Infinity War را منتشر کرده است. در این تبلیغ تلویزیونی که که میراث (Legacy) نام دارد و زمان آن تنها حدود ۳۰ ثانیه است، شاهد تصاویر جدیدی از جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول هستیم که در آن آغاز کار این شخصیت‌ها در دنیای سینمایی را نمایش می‌دهد و در ادامه طرفداران را آماده پایان آن می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

 این تبلیغ تلویزیونی ممکن است بخش‌های مهمی از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند

دانلود از آپارات

علاوه بر این، مارول پوستر IMAX جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است که در این پوستر جالب، شاهد دستکش تانوس که دو سنگ را در اختیار دارد هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War IMAX Poster

فیلم Avengers: Infinity War اخیرا رسما درجه سنی PG-13 را نیز دریافت کرده است و طبق آمار پیش فروشی که به‌تازگی منتشر شده، مجموع پیش فروش بلیت فیلم Infinity War بیش از مجموع پیش فروش بلیت‌های هفت فیلم اخیر دنیای سینمایی مارول بوده است. اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. همچنین این فیلم قرار است با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده